Benim bu aptal arkadaşım yüzlerce defa ayrıldığı, hatta hakaret, tehtit, şantaj, özel hayatın gizliliğini ihlal etmekten vs. dolayı mahkemeye verdiği ex sevgilisi ile yakın zaman önce barıştı. Şikayetini geri çekti.
Adam ile alakaları yok. Statü olarak bayağı altta kalıyor. Mesele o değil. Mesele insanlığı. O da yok. Rezil bir herif her şeyiyle. Ve benim aklını peynir ekmekle yiyen mal arkadaşım bu adam için 6 ay ağladı. Her şeyine ben şahit oldum. Şimdi tüketmek istiyorum, unutamadım diyip barıştı. Kafayı yicem yeminle. yok mu büyü müyü bir şeyler. Hiç inanmam ama nasıl ayırıcam bilmiyorum. Daha şey diyor adam için; bence o ayrılmak isticek. Ulan senin kadınlık gururun yok mu. Ayrılsana. Ay delireceğim valla. İki kişi de 40 yaş üstü yetişkin insanlar. Çocuk falan da değiller.
Ben bir şekilde halledicem. 😏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar