Arkadaşımı toksik sevgilisinden nasıl ayırırım (açıklamayı okuyun lütfen)?

Benim bu aptal arkadaşım yüzlerce defa ayrıldığı, hatta hakaret, tehtit, şantaj, özel hayatın gizliliğini ihlal etmekten vs. dolayı mahkemeye verdiği ex sevgilisi ile yakın zaman önce barıştı. Şikayetini geri çekti.

Adam ile alakaları yok. Statü olarak bayağı altta kalıyor. Mesele o değil. Mesele insanlığı. O da yok. Rezil bir herif her şeyiyle. Ve benim aklını peynir ekmekle yiyen mal arkadaşım bu adam için 6 ay ağladı. Her şeyine ben şahit oldum. Şimdi tüketmek istiyorum, unutamadım diyip barıştı. Kafayı yicem yeminle. yok mu büyü müyü bir şeyler. Hiç inanmam ama nasıl ayırıcam bilmiyorum. Daha şey diyor adam için; bence o ayrılmak isticek. Ulan senin kadınlık gururun yok mu. Ayrılsana. Ay delireceğim valla. İki kişi de 40 yaş üstü yetişkin insanlar. Çocuk falan da değiller.

Güncellemeler
+1 yıl
Yanıtlar için teşekkür ediyorum hepinize. 🙏🏻🌸
Ben bir şekilde halledicem. 😏
Arkadaşımı toksik sevgilisinden nasıl ayırırım (açıklamayı okuyun lütfen)?
Cevapla