Yakın arkadaşım çok toksikleşti. Ne yapabilirim?

Kpss ye hazırlanıyorum. Yakın bir arkadaşım var ama hayallerimden bahsettiğimde sürekli çok gereksiz, saçma, yapamazsın vaz geç vs diyor. Sımava hazırlandığımı bilmesine rağmen sürekli bir yerlere çağırıyor gelemeyeceğimi söylediğimde aşırı ısrar ediyor. E gitmeyince de çok trip atıyor, başkalarına söylüyor hatta çirkinleşiyor. Bir şey söyleyeceğimde korkar oldum acaba trip atacak mı sinirlenecek mi diye. Ortak çevremiz aynı o yüzden direkt de kesemiyorum. Onunla ilişkimi kessem diğer herkesle kesmiş gibi olacağım. Ben onu hep destekledim ama o beni 1 desteklediyse 10 desteklemedi. Oturup konuşmak istiyorum ama konuyu nasıl açsam bilemedim. Direkt açsam ne taktın ya kurmuşsun kafanda nereden çıktı şimdi diyip beni suçlayabilir. Konuşmasam ayrı dert yapışıyo. Kötü etkileniyorum artık. Ne yapabilirim?
Yakın arkadaşım çok toksikleşti. Ne yapabilirim?
Cevapla