İnsanın sevgilisinin eşinin ölmesi kötü bir şey değil mi?

Sitede eşi sevgilisi vefat eden üyelere Allah sabır versin çok zor olmalı yani düşünsenize seviyorsunuz mutlusunuz aylarınız yıllarınız geçiyor acı tatlı bir sürü hatıra biriktiriyorsunuz sonra hayatınızda artık olmadığı gerçeği ile yüzleşmek zorunda kalıyorsunuz

İnsanın sevgilisinin eşinin ölmesi kötü bir şey değil mi?
Cevapla