Bir kadının "ben ölürsem eşim başkasıyla evlenir" demesi sizcede güçsüzlük değil mi?

gerçekten nasıl bunu kendisine yakıştırıp eşi üzerinden böyle söylüyorlar? ben asla eşim hakkında bunu diyemem. annem, "ölürsem eşim evlenir. ne yapsın erkek adam" demişti. ben bile rahatsız oldum
Bir kadının ben ölürsem eşim başkasıyla evlenir demesi sizcede güçsüzlük değil mi?
Bir kadının "ben ölürsem eşim başkasıyla evlenir" demesi sizcede güçsüzlük değil mi?
Cevapla