İnsan yıllardır sevdiği insandan 2-3 gün içinde tamamen vazgeçebilir mi?

Daha 10 gün önce yıllardır duyguları olduğunu söylediği ağlamaklı ses kaydı ile attığı mesaj duruyor. Sana itiraf etmem gereken çok şey var, yıllardır söylemek istiyorum ama hep susturdun, kaçtın, kursağımda bıraktın, yüz yüze görüşmeye gelirsen söyleyeceğim diye yalvarır mesajları duruyor. Bir hafta biraz konuştuk ve ben olamayacağımızı söyledim. İyi dileklerimi sundum. Mesajıma görüldü attı. Sizce bir anda vazgeçtiği için mi cevap yazmadı üzüntüden ne diyeceğini mi bilemedi?

Güncellemeler
+1 yıl
Beyefendi durumlara bakmaya başladı. Ne diyorsunuz? Dayanamayıp yazar mı sizce?
İnsan yıllardır sevdiği insandan 2-3 gün içinde tamamen vazgeçebilir mi?
Cevapla