Arkadaşlar sizce ben çokmu duygusuz biriyim hayatımdan kim giderse gitsin özlemem ne düşünüyorsunuz?

Hayatta en sevdiğim insan ismini vereceğim derya eski sevgilim eski sevdiğim kadın ondan ayrıldığımda bile hiç ağlamadım zeynep neden bu kadar duygusuzsun diye düşünebilirsiniz sebebini asla söylmeyeceğim kızlar hiçbir ayrılık beni yıkamaz beni hayatınız boyunca mutsuz göremezsiniz bir zeynep koçak bütün psikolojik zorluklara dayanalıklıdır benden daha taş kalpli insan bulamazsınız taştan bir kalp taşıyorum sadece tek birşeye üzüldüm hayatımda oda çok seven bir kadın vardı beni bana demiştiki zeynep beraber gezelim beni gezdir bana sözün var demişti öldü o kişi gerçekten öldü ama mecazi değil sevdiğim kadını kaybettim hayatımda ilk defa ağladım seni çok seviyorum zeynep demişti onu kaybettim ama kalbimde yaşıyor ve ben asla mutsuz olmam ayrılırım asla özlemem başkasına giderim sarılırım saftirik gibi ayrıldığım kadını beklemem zekiyim kafa zehir gibi çalışıyor bende ben asla bir kadınla ayrıldım diye ağlamam onu özlemem onun resimlerine bakmam silerim atarım hatta bütün mesajlarını silerim hayat kaldığı yerden devam eder aklıma bile gelmez açıpta eski sevgililerimin sayfasına girip hiç bakmadım bugüne kadar merakta etmem hatta sevgilileri varsa nikah şahidi bile olurum duygum bitmiştir kıskanmam ben kendimden başkasına bakmam zeynep koçak varsa ben mutluyum yoksa mutsuzum kendime aşiğim kendime inanılmaz derecede aşığım size yemin ederim kızlar bütün dünya umrumda değil bana zeynebi mi verin kendime hayranım dünyada benden daha çok sevilecek insan yok keşke kendimle sevgili olsam bütün dunyayı karış karış gezsem hepsinin yediği içtiği yaşadığı hayata baksam yine zeynep derdim bak kendi kalbim gibi bir kalp bulamam bu birinci aşık olma sebebim kendi zekam gibi zeka bulamam bu ikinci sebebim kendim kadar tatlı insan bulamam kendim kadar dört dörtlük insan bulamam ben o yüzden kendime aşığım ben şu an kendimle sevgili olabilsem hiç düşünmem bütün dünya bana aşık olsa ben kendime aşık olurım kendi fotoğraflarıma bakmadan uyuyamıyorum ismime zaten hayranım zeynep ismi
Güncellemeler
+1 yıl
Zeynep ismi dünyaya tekrar gelsem yine ismim zeynep olsun isterim yine zekamı isterim yine kendi kalbimi seçerim milyarlarca kalp içinde o kalbe aşiğim kendine aşık bir insan herzaman mutlu olur kendimi severim beğenirim bana beni verin herkes sizin olsun lan ama beni benden almanız mümkün değil aşık olduğum kişiyim egoist diyorlar kızlar bana ben egoist değilim kendimi seviyorum kendim dışında hiç bir yaşadığım olay beni üzemez
Güncellemeler
+1 yıl
O değilde bütün dünyadaki erkekler beni taklit ediyor ama beceremiyorlar zeynep gibi olmayı orjinali burada tutmaz tutmaz ben varken herzaman ikinci adam olacaklar benim olduğum ortamda başrol olmak rüya gibi ama özentisiniz taklidim hepsi ucuz kopyam kızlar sizi seviyorum aşklarım lafım size değil aşklarım benim kadınlara bayılıyorum kadınlar herzaman benden daha üstün aşiğim aşık
Arkadaşlar sizce ben çokmu duygusuz biriyim hayatımdan kim giderse gitsin özlemem ne düşünüyorsunuz?
Cevapla