Arkdşlar beni çok üzen bir hikaye var ne yapmalıyım ne duşunmeliyim?

Eski sevgilimle 3 yıldır ilişki yaşadık o hep hata yapan taraf oldu ben ise affeden taraf oldum gel git yaptı 3 sene icinde başkaları icin terk etti cinselik icin kizlari kullanmaya bakıyor falan simdi de başkası icin terk edildim durup dururken nasıl o mutlu gozukuyor ben se üzülüyorum bide çıktığı kız adının cocukla cıktığı duyulmasını istemezmiş

Güncellemeler
+1 yıl
bi kac hafta once terk etti eskiden demiyorum :)
Arkdşlar beni çok üzen bir hikaye var ne yapmalıyım ne duşunmeliyim?
Cevapla