AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Erkekler bu konuda bence daha çekingen davranıyor.
Sorumluluklar ağır geliyor herkes kaçıyor hshsjwjwjs ama erkekler daha yoğun gibi
Yorumlara bi göz attım da, Masallah ne kadar destansı uzunca yorumlar yapılmış, Neyse piyasa yapmak gerekiyor ki böyle olmuş vaziyet. Hayırlı işler.
Erkekler evlenmekten kaçıyor en çok evlenmek isteyen taraf kadınlardır
Her iki taraftan da kaçanlar var. Tamamen karakter meselesi
Bilen kaçmıyor Bilmeyen kaçmayı rahat buluyor
Eskiden sadece kadınlar kaçardı şimdi günümüz de biz erkekler de kaçmaya başladık gerçekleri görünce bende dahil
Gelişmemiş kültürel çevrelerde yetişmiş bireylerde çocuk sahibi olmak önceliklidir. Kadın erkek fark etmez. Miras kaygısı, çocuk sahibi olma isteği, düzenli yaşam, cinsellik gibi çeşitli etmenler var işin içinde.
Kaçmak demeyelimde kimse kimseye tahamül etmek istemiyor. Seçenek çoğaldıkca ve bu seçeneklere eriṣim kolaylaṣtıkca bir birlikteliğinde anlam ve önemi kalmadı.
İki tarafta kaçıyor maddi olanaksızlıklar, sınırsız sanal olasılıkları arasındaki insan olma becerileri ve farkındalığına erişmemiş erişkinler oluşuyor
Yüreği olmayanlar kaçıyor... Bir de geçmişteki yanlış seçimlerinin bedelini gelecekteki insana aşka odetenler. Aşkı bilen biz diyen karşılıklı özen gösteren değer verenler kaçmaz.
Eskiden sadece erkekler kaçardı bağlanma sorunu maddi problemler vb. şeylerden dolayı ama şimdi kadınlarda bu problemlere ek olarak güven sorunu yaşadığı için evlilikten kaçınıyor
Kadınlara bakma parası olanı bulunca evlenirler parası olmayan erkek evlilik işine girmez kadın sadece yaşı geçtikçe aramaya koyulur olay bundan ibaret
Kişiye göre değişir durum beni evlilik korkutuyo tercih etmiyrm ama bu erkeklerde de var
Erkekler daha çok kaçıyor maddiyattan ötürü
Bütün yük erkeğe bindiği için erkekler psikolojik olarak daha baskı altında hissediyor kendini. Hesapta eşitiz ama maalesef hala erkekten bekleniyor her şey
Bu devirde erkekler.
Mesela ben evlilikten kaçıyorum.
1) Masrafı çok fazla
2) Çekilmeyen kadın dırdırı
Öhmm
Yanlış yer kusura bakmayın
ya da doğru
Erkekler kaçıyor çünkü maliyet çok yüksek ve aldatılma oranlarına bakılırsa evlenilmez.
Hep erkekler kaçıyor
ama haklı sebepleri de var şimdi :D
Erkolar. Erkek demiyorum fark ettiyseniz😄
o ayrıntı kaçmadı gözümden :D
Erkekler kaçıyor kadınlar kovalıyor
öyle gibi
Kaçmak gibi değil de zaman kötü her açıdan
Öyle brom maalesef
Herkes kaçıyor erkekler daha çok kaçıyor
Öyle brom
Erkekler masrafı görünce kaçıyor doğal olaraktan
Ekonomi gerçekten zorluyor ama
Biz y kuşağı kaçıyoruz diğerlerini bilmem 😃
Evet :D
Her iki tarafta aynı bence.
Evet herkesin kendince sebebi olabiliyor
Evet bir de artık evlenmek çok da hayal konumunda değil bence. Günümüz şartlarında evlenmeden birçok şey yaşanıyor. Evlenmeye ihtiyaç duyulmuyor
İki insan anlaşıyorsa her şey olabiliyor evet
iki tarafta diyebilirim özellikle bu zmanda evlilik masrafları hat saffada olduğu için
Erkekler tabikide bütün yük evlilikte erkeğin bir tarafına girdiği için...
Artık herkes kaçıyor bence. Herkesin de haklı sebepleri var.
Kadınlar evliliğe koşuyor erkeklerde tam aksi kaçıyo ajaj
Erkekler kaçar
Evlilik kadınlar için bir başlangıç erkekler için bir sondur
Bir yazı var doğru mudur bilmiyorum erkeklerin çoğu evlenmek ister
bu zamanda bence bu esitlendi
her iki tarafta evlenmekten kaciyor
Herkes birbirinden kaçıyor. Kimsenin kimseye tahammülü yok. İnsanlar hayallerde yaşıyor.
Kadınların cinsel devrimi sadece erkeklere yaradı. Evlenmeden daha kolay cinselliğe ulaşıyoruz. Boşanma oranları %45'i geçmiş neden ömür boyu nafaka ödeyelim ki?
Tutturmuşlar erkekler sorumluluk almaktan kaçıyor diye. Dilinizden düşünmediğimiz kadın erkek eşitliğine inanıyorsanız öncelikle nafaka mevzusunun tamamen kaldırılması gerekiyor
alakasız yorum denilerek kaldırılan yorumumu tekrar yazıyorum. moderatörler de eşitlik ve adaletten uzaklaşmayı bıraksın.
Paylaşım Başlığı: Sizce kadınlar mı evlenmekten kaçıyor yoksa erkekler mi?
Kaldırılan Yorum: Yıllarca kazandığım bir parayı iki sene sonra boşanacağım bir kadına yediremem kimse kusura bakmasın. Öncelikle bu nafaka sisteminin kaldırılması gerekiyor. Sağda solda kadın erkek eşitliği diye yırtınıyorsunuz ama 5 buçuk milyon erkeğin Türkiye'de süresiz (ömür boyu) nafaka ödediğiniz farkında bile değilsiniz
Sebep: Alakasız Yorum
Erkekler kaçıyor 🙄
Ben kaçmıyorum mesela :D genelleme yapmak iyi değil :d
Çoğu kaçıyor ama istisnalar kaideyi bozmaz 😁 ciddi ilişki isteyen taraf kadınlar oluyor genelde erkekler de baktı iş ciddiye biniyor hemen kaçmanın yollarını arıyor
Kızlarda çok maddiyat yüklüyor bu yüzden kaçıyorlar :D
Tamam bu dediğine katılıyorum ama maddiyat yüklemeyen kızlardan da kaçınıyor 😶
onlar çapkın oluyor genelde
Öyleler galiba ama öyle değillermiş gibi lens ediyorlar kendilerini
Her iki cinste korkar oldu, bence
katılıyorum
Benim kaçtığım doğrudur 😄
dürüst insanları görmek güzel :D
Her iki tarafta kaçıyor artık sjsjs
Herkes haklı :D
Cinsiyetten bağımsız bir konu gibi ya
Var yine ya sorunlar :D
Bence iki cinste evlilikten kaçıyor
Herkesin kendince haklı sebepleri var çünkü
Bence ikisi de çok farklı mesele. Kadın da yeri gelince kaçıyor erkek de. Ben erkeklerin daha düşkün olduğunu gördüm sanki
Bu zamanda ikisi de kaçıyor sanki
Gibi
Erkek tarafı kaçıyor
Haklıyız ama :D
Bencede haklısınız 🤭
Ikisi de kaçabilir
Olan şeyler
Evet
Erkekler, sorumluluk almaktan kaçıyorlar
Sorumluluktan kaçan da vardır fakat ekonomi bence daha büyük etken
Ikiside zaman kavram meselesi
Haklısın
Tabikii de erkekler
Bu kadar netiz yani :D
Kesinliklee
Erkekler.
Haklıyız ama :D
Aa neden?
Ekonomik koşullar :D
Ozmn zengin bulcaz başka çare yok haha
Erkekler
Erkeklerin aslında haklı nedenleri var da genelleme yapamam gene de bu konu üzerinde çapkın olup yaşamak için evlenmeyen de var şimdi erkekler içinde..
arada ask olmadiktan sonra evlenmem
Olması gereken de bu aslında..
Kadınların aşırı istekleri karşısında erkekler kaçıyor.
İnsanlar birbirlerinin mal varlığıyla evleniyor kadın erkek farketmez kimsenin zengin birini bulunca kaçtığını görmedim daha
Erkekler çoğu sorun maddi nedenden birde kolay birine erişmek artık eskisi gibi izole değiller insanlar büyükşehirlere göç ettiler
Biz daha çok kaçıyoruz😂
objektif ama gizli üye olsun :D
ben kendi adıma söyleyim ikisinden de kaçıyorum ama evlilikten sonuna kadar kaçıyorum
Kadınlar maalesef haklı sebeplerle tabiykide kadın cinayetleri kadın şitdetleri vs.. gibi nedenler
şu an evliliğe gerek yok zina varken.