İlişkiler neden artık cehennem merkez kafasına göre herkes modunda😂?

Diyelim ki bir sevgilimsiniz var aşırı modernlikten geberiyor. Sizinle sevgiliyken gidiyor eskiden ilişki yaşadığı ama arkadaş kaldığı kızla irtibat halinde kalıyor. Hâlâ ilişki yaşıyorlar mı yaşamıyorlar mı meçhul. Kadın da adam da açık ilişki tarzında özgürlüğün sınırlarını zorlayan süper bir ikili olup tam birbirini bulmuş bu iki insan birbiriyle sevgili olmayıp başkalarıyla da rahat rahat takılıp arkadaş ayağına birbirlerini götürürken sizi de şeytan üçgenine dahil ettiğini öğrenseniz ne yapardınız?

Dünyanın çivisini birilerini yerine sokabilir mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Hişşş sosyal medyadan tanışmayın kamu spotludur!!
İlişkiler neden artık cehennem merkez kafasına göre herkes modunda😂?
Cevapla