Erkek arkadaşımın sıkıntıları çok fazla ailevi, hastalıklar, borçlar (kumar değil) ama çok var ve şu an çalışmıyor işe başlama durumu belirsiz aylık ödeme yapamıyor ailesi bilmiyor ve haciz gelmesinden korkuyor baya bunalmış her taraftan sıkışmış durumda (bahane değil)
ilişkimizde hiçbir sorun yoktu her şey çok güzeldi öyle sevgisizlik ya da (başkası olayı, aldatma vb şeyler yok) borçlar kapansın ondan sonra ilk iş senle evlenmek yuva kurmak istiyorum diyordu
ama şu an ilişkiyi yürütecek kafada değil kafası hep sıkıntılarla dolu aenle hiçbir kötü anım yok çok güzel vakit geçiriyorduk senin bana olduğun gibi kimse davranmadı çok iyisin anlayışlısın hoşsun güzelsin sana karşı ya da ilişkiyle ilgili hiçbir sıkıntı yok zaten ama şu an ilişki düşünemiyorum kendimi düşünmüyorum şu an dedi şu an ilişki istemiyorum hayatımda kimseyi istemiyorum dedi
zamana bırakalım dedik zamana bırakma kararı aldıktan sonra ben arada onun istemediğini bilerek ona yazdım buluşalım diye ama o istemedi bana niye bitsin istiyorum zamana bırakmak istemiyorum zamana bırakınca yazıyorsun görmek istiyorsun ben istemiyorum bitsin dedi
bana hiç hak etmediğim şekilde davrandı ben ona çok anlayışlı oldum her şeyi kabul ettim yanında oldum değerimi kıymetimi bilmedi diğer kızlar gibi gözü yükseklerde değilim zorluk görünce bırakanlardan hiç değilim bana senden çok hoşlanıyordum ama artık bir şey hissetmiyorum dedi benim anlamadığım şey ilişkimizde hiçbir sorun yok her şey çok güzeldi kendide söylüyordu bir kere kavga etmişliğimiz anlaşamadığımız bir şey ya da kötü bir anımız yok yanyanaykende güzel vakit geçiriyorduk sevgisinin bitmesini gerektirecek hiçbir sebep yok ortada gerçekten de birisi yok nedeni bu değil yani ne şimdi ne de ilerde istemiyorum dedi ve illa istemiyoeum demek için neden söyleyecek ya bahaneler uydurmaya başladı gerçekten yaşadıklarından mı böyle? sıkılacağı bir durumda yoktu her şey güzeldi yani anlam veremiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yıllar önce aynısını yaşadım onun derdi var diye sesim çıkmadı sıkıntıları geçsin ne buluşma istedim ne başka iyi olsun düzelsin sorunları tek görüşmeyelim istedim o borcu içinde ben kendimi onun yerine koyup üzüldüm o acımadan yeni işe girdi borcu için o arada başkası ile tanışmış ve beni aradan çıkarıp onu devreye soktu bir hafta içinde sırf vicdanıni rahat tutmak için andaval ve şu an o kizdanda ayrı aldatan aldanır
Ben seni çok iyi anlıyorum hayatindaki insanda nefes alırsın yükün hafiflesin istersin karşındaki yani sen onu yapıyorken yanında olmak istiyorken o ilk gözden seni çıkarıyor aklım almiyor senin ona yükün mu vardı hayatında yer mi kapladın herkesin derdi var iyiyken var kotuyken o insanı yok say onunda canını sık ne ilerde ne şimdi istemiyorum ne demek ya acaba ilişki yürütecek halimi yok kafayı veremiyor seni de üzmek istemiyor ama böyle dahaa çok üzüyor offff karşıdakine kızıyorum ama kafada ne yaşıyor nasıl bir derdin içinde insan olarak bilemiyoruz ama biz kadınlar onlar gibi derdin içinde itemiyoruz karşıya daha çok bağlanıyoruz o yüzden aklım almıyor
Naçizane tavsiyem sil yoksay tukurdugunu yalar ama o gelecek diye de bekleme hayatına bak bir iki ay zorlanırsin sonra hiç ummadık anda biri gelir hayat bu o arada bu yoklarsa seni o saatten sonra en mantıklısı neyse onu yaparsın tabii hiç kimseyi de almak zorunda da değilsin şu an bende ayrılık içerisindeyim 1.5 ay oldu ama en son 3 gün önce konuştuk kötü durumdayim
Bizde başkası durumu yok defalarca kez sordum ettim şu an ilişki istemiyorum hayatımda kimseyi istemiyorum dedi öyle şerefsiz çapkın birisi de değil hatta en son illa istemiyorum demek için bi neden uyduracak ya çünkü istememen için bi neden yok bi neden söyle o zaman diye defalarca sordum oda hayatımda birisi var sende bunu duymak istemiyor muydun dedi ama başkası yok sadece istemiyorum demek için bahane olarak kullandı çok bariz ortada
Sana var derken yok olabilir yok dediğinde de olabilir varsa da yoksa da seni ilgilendirmez çünkü o seni kaybetti senden sonrasıni sen boş ver zorundasın olsun ya sanane bu elbet bir gün yaşanabilir gerçekten olabilir şu an o seni yok sayıyor istemiyor sende onu yok sayacaksin acı üzücü ama başka caremi var kabullen alıştır onlar bizsizliggi düşünmeden gelişi güzel göze alıp baskaa insanlara yoneliyorken yas tutup kendimize yapıyoruz kimseye biey yapmıyoruz sen şu an olsada yediremezsin ama kabullenmek zor gelir ama gitmiş onu yoksay o bunu istiyor yoksay değerini anlayınca eşek gibi gelecek ama gelecek diye de bekleme kendine bak zaman zaten kendi hayatına bakmaya mecbur edecek başka çaren yok
Başka insan da senin şansın olabilir bunu unutma sil şu an o seni cepte görüyor uzak dur ozlerse pişman olucak gelicek yokliycak ya beni önemseyen biri vardı diyecek değer veren diye düşünecek ama sen orada olur musun bilemem
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!