Sebepsiz yere ayrıldık pişman olsun istiyorum? sizce yaşadıklarından dolayı uzaklaştırmka için mi böyle? sevsede şartlar gereği?

Erkek arkadaşımın sıkıntıları çok fazla ailevi, hastalıklar, borçlar (kumar değil) ama çok var ve şu an çalışmıyor işe başlama durumu belirsiz aylık ödeme yapamıyor ailesi bilmiyor ve haciz gelmesinden korkuyor baya bunalmış her taraftan sıkışmış durumda (bahane değil)

ilişkimizde hiçbir sorun yoktu her şey çok güzeldi öyle sevgisizlik ya da (başkası olayı, aldatma vb şeyler yok) borçlar kapansın ondan sonra ilk iş senle evlenmek yuva kurmak istiyorum diyordu

ama şu an ilişkiyi yürütecek kafada değil kafası hep sıkıntılarla dolu aenle hiçbir kötü anım yok çok güzel vakit geçiriyorduk senin bana olduğun gibi kimse davranmadı çok iyisin anlayışlısın hoşsun güzelsin sana karşı ya da ilişkiyle ilgili hiçbir sıkıntı yok zaten ama şu an ilişki düşünemiyorum kendimi düşünmüyorum şu an dedi şu an ilişki istemiyorum hayatımda kimseyi istemiyorum dedi

zamana bırakalım dedik zamana bırakma kararı aldıktan sonra ben arada onun istemediğini bilerek ona yazdım buluşalım diye ama o istemedi bana niye bitsin istiyorum zamana bırakmak istemiyorum zamana bırakınca yazıyorsun görmek istiyorsun ben istemiyorum bitsin dedi

bana hiç hak etmediğim şekilde davrandı ben ona çok anlayışlı oldum her şeyi kabul ettim yanında oldum değerimi kıymetimi bilmedi diğer kızlar gibi gözü yükseklerde değilim zorluk görünce bırakanlardan hiç değilim bana senden çok hoşlanıyordum ama artık bir şey hissetmiyorum dedi benim anlamadığım şey ilişkimizde hiçbir sorun yok her şey çok güzeldi kendide söylüyordu bir kere kavga etmişliğimiz anlaşamadığımız bir şey ya da kötü bir anımız yok yanyanaykende güzel vakit geçiriyorduk sevgisinin bitmesini gerektirecek hiçbir sebep yok ortada gerçekten de birisi yok nedeni bu değil yani ne şimdi ne de ilerde istemiyorum dedi ve illa istemiyoeum demek için neden söyleyecek ya bahaneler uydurmaya başladı gerçekten yaşadıklarından mı böyle? sıkılacağı bir durumda yoktu her şey güzeldi yani anlam veremiyorum

Sebepsiz yere ayrıldık pişman olsun istiyorum? sizce yaşadıklarından dolayı uzaklaştırmka için mi böyle? sevsede şartlar gereği?
Cevapla