
Sevgilinden beklediğin düzeyde ilgi göremeyince ne yaparsın?

Sevgilinden beklediğin düzeyde ilgi göremeyince ne yaparsın?
Sevgilimden ilgi görürdüm eğer ilgilenmiyorsa zaten ya çok işi vardır çalışıyordur ya da okulu vardır.. ya da sevgisi bitmiştir bende bu durumda konuşurdum ilk önce tabi ki de ama onu sıkmadan bunaltmadan
Stres yaparım sanırım, başka şeylere odaklanmaya çalışırım. Ama güvendiğiniz biri olunca ilgi göstermese bile başkası mı var gibi bir kafaya girmiyorsunuz. Ama güvenmediğin biri ise en ufak uzaklaşmayı başkası var gibi görüp stres oluyorsunuz
Bir süre zaman veririm hiçbir şey söylemesem. Sonra sebebini sorarım, rahatsız olduğumu söylerim. Yine zaman veririm. Baktım olmuyo uzaklaşırım. İlgisizliğe maalesef tahammülüm yok.
Bir insan nasılsa öyledir düzeltemezsin öyle kabul edeceksin ya da kabul etmeyecek gideceksin
Cevap
3Cevap
yani benmi ilgi bağımlısıyım yoksa gerçekten ilgi azmı bilemiyorum kendimden bile şüphe ettim bir ara ama devam ediyoruz
valla ikimizin de yoğun işleri var. elimde telefon ergenler gibi ilgi bekleyecek halim yok...
Bu yüzden kavgalar. Ama girevde iken o. Uzman cavs birimi cok yogun
Fazla ilgi istemem zaten. Zaman zaman özlenmeli insan.
Ben de ilgiyi keserim. Baktım fark etmiyor bununla mı uğraşacağım derim ayrılırım.
bir şey yapmama gerek yok çünkü ilgisini fazlasıyla yaşatıyor💅🏻 @steelbullet23 💋
Bakkk😊
@steelbullet23 şşşt aşko sessiz 🤫bizi görüp duyuyorlar 🫣💋
Ahhahahaha tamam sustum
bencede zaman zaman özlenmeli insan
İlgi göstermem bende onun gibi davranırım
Ayrılırsınız ne güzel
Olay cikaririm
Ayrılırım
Ayrılırım
soğurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?