Hoşlandığım bir kız var ve kendimi yetersiz hissediyorum, ne yapmalıyım?

Merhaba sanırım aşık oldum kız çok ama çok güzel bana iltifatlar ediyo çok mutlu oluyorum tabi iltifatlarını karşılıksız bırakmıyorum, ama kendimi onun yanında çok yetersiz hissediyorum , sabahları günaydın akşamları iyi geceler mesajlarımız hiç eksik olmuyor o derecedeyiz ama ne yapmalıyım bilmiyorum ona layık olmak istiyorum birazcık desteğe ve tecrübenize ihtiyacım var.

Hoşlandığım bir kız var ve kendimi yetersiz hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla