Merhaba sanırım aşık oldum kız çok ama çok güzel bana iltifatlar ediyo çok mutlu oluyorum tabi iltifatlarını karşılıksız bırakmıyorum, ama kendimi onun yanında çok yetersiz hissediyorum , sabahları günaydın akşamları iyi geceler mesajlarımız hiç eksik olmuyor o derecedeyiz ama ne yapmalıyım bilmiyorum ona layık olmak istiyorum birazcık desteğe ve tecrübenize ihtiyacım var.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKanımca maddi durumun yerinde, yoksa sana böyle laflar etmezdi. Ya da sadece egosunu tatmin etmek için kullanıyor. Çünkü gördüğüm kadarıyla, kadınların arkadaş olarak göreceği beta erkeksin. Kadınlar, bu tür erkeklerin parasını veya ilgisini sömürür. Böylece, ego kasar. Bir çıkma teklifi edip dördüncü buluşmadan sonra, seks teklif et bakalım. Yapacak mı? Muhtemelen, yapmayacak. Konunun daha net anlaşılması için; erkek türlerinin ve seni bu eziklikten kurtarmak Red pil kuramının detayına gireyim;
Alfa erkek kavramı : özgüvenli, kendi işinde genelde başarılı, toplumda saygısı olan , hem evde hem de dışarıda kadınını gururlandıran ve kadını koruyabilecek kadar güçlü erkeklere denir. Alfa erkekler, kadına gerekli saygı dışında hiç bir değer vermezler. Kadınlar da yönetmeyi değil, yönetilen olmayı sevdiklerinden alfa erkeklerle ;hem evlenmek hem de flört etmek isterler. Alfa erkeklerin temel çekici özellikleri: Yüksek özgüvenli olduğunu kadına hissettirtmek, kadını etkileyene kadar mesajlara bir saat geç cevap yazmak, bir çok sevgilinin olduğu süsü vererek kadına kıymetini bildirmesi, topluma karşı sert ama kadına karşı normal arkadaş olarak olarak davranması , özel günler haricinde hediye almaması , büyük hatalarını affetmemesi ve kendisine saygısızlığa izin vermemesi vs vs. İşte bu özellikler, alfa erkeği çekici kılıyor
Şimdi gelelim Beta erkeklere... Beta erkek: ezik, itici, özgüvensiz , kendi işinde bile çoğunlukla başarısız ve bu yüzden evlenecekleri kadın tarafından ( genelde evlenmeden birliktelik yaşayamazlar) sürekli aldatılıp milletin ortasında hakarete maruz kalan erkektir. . Beta erkeklerin en temel özelliği eşine, annesinden daha çok değer vermesidir. Bu yüzden kadınlar, beta erkekleri güçlü görmezler ve hep saygısız olurlar. Çünkü güçlü erkek , kadınını annesine saygı duydurabilecek erkektir. Yani Beta erkekler genelde özgüvensiz ve zayıf olduklarından, kadını koruyamazlar. Sadece maddi durumu iyi ise, kendisinden düşük seviyede bir kadınla evlenebilirler. İstisnalar olabiliyor ama istisnalar genel kuralı bozmaz. Zaten erkeğin , flörtte temel hataları; bunların aksini yapmasıdır.
Tecrübelerime göre Beta erkeklerin mutlu flört ilişkisi olmasa da mutlu evlilik ilişki yaşaması şöyle mümkündür; evleneceği kadın kendisini seviyorsa ve bakireyse ancak böyle iyi evliliği olabilir. Zira bakire kadın, karşılaştırma yapamayacağından; bakire olmayan kadınlarda olduğu gibi eski alfa erkeklerini özlemesi mümkün değil.. Bu durumda erkeğin de cinsel gücü iyi ise; beta erkek ancak evlilikte mutlu olabilir. Yoksa evlilik öncesi hiç bir kadın, beta erkekle seks yapmaz. Belki çok zenginse , kadına fena para harcıyorsa ve kadın da evlenmek istemiyorsa ; elinde tutmak için nadir de olsa seks yapıyordur. Çünkü kadınlar, sevmedikleri erkeklerle çok seks yapmazlar. Sus payı olsun diye sömürebildikleri sürece, haftada bir ancak..
Beta erkeği itici yapan özellikler ise: alfaların tersini yapmasıdır.
Betanın bir üstü , sigma erkek var bir de. Sigma erkek; hanımcı değildir, alfa erkeklerin tüm özellikleri taşımadığından kadınlardan alfalar kadar talep görmez, ancak herkesle birlikte olmayan kadını da kendine çekebilecek alfa özelliklerine sahiptir, orta özgüvenlidir, orta cesurdur, uzun ilişki tercih eder, uzun ilişkide olduğu kadın sigma erkekle seks yapar ve bu kadınla ilişki devam ettikçe sadık kalır. Ancak Sigma erkek, en az olan erkek çeşididir. Zira kadına ulaşabilen erkekler, genelde alfa olup tek kadınla yetinmezler. Ama betalar, genelde alfa olamaz. Ancak sigma olabilir , en fazla. Yani sigmalar, betaların evrim geçirmiş halidir. Zira alfa olunmaz, alfa doğulur. Sigma erkeklerin evlilikleri ise, genelde güzel olur. Tabi kendisini seven kadınla evlenebilirse. Zira pek talep gören erkek olmadıklarından, kendisinden kötü maddi duruma sahip bir kadın mantık evliliği yapmak isteyebilir. Bu durumda kadın bakire değilse, kendisiyle aynı maddi durumda bir kadınla evlilik yaparsa; kendisini seven kadınla evlilik yapmış olur ve kadın ona sadık kalır. Çünkü bir kadın kendisiyle aynı statüde bir erkekle, aşk evliliği yapar. Mantık evliliği, yüksek statüde olan biriyle yapılır
Peki Red Pil kuramı nedir?
Red pil, kadın ve erkekler arasında ilişkileri düzenleyen temel kurallardır Red pil kuramı, kadınların hoşlandığı erkekleri doğru olarak tanımlayıp eksik erkekleri tam erkek etmeye çalışır. Red pil kurumlarının tamamının doğru olduğunu, gerçek hayattan görüyoruz. Zira red pil kadınların; güçlü, özgüvenli, kendisine fazla değer vermeyen , böylece sıradan erkek izlenimi oluşturmayan erkeklerden hoşlandığını belirtir ve böyle erkek olmayanların da nasıl böyle erkek olacağına dair tavsiyeler verir.
Gerçekten de kadın ilişki uzmanları, bu tür erkeklerden hoşlanıldığını doğrular ve benim kız arkadaşım da doğruluyor.
İşte Bu tür hoşlanılan erkeklere alfa, aksine beta ( zengin olmadıkça talep görmeyen erkeklere) deniyor. Beta olmak da çok kötü bir şey olup ancak paranla Kadına ulaşırsın demek. Ancak hiç bir kadın zengin beta erkeğe, alfaya verdiği zevki vermez. Çünkü kadınlar, duygusal varlıktır... Bu arada Kadınları da kınamamak lazım. Zira kadın, yaratılışı gereği koruma iç gücüsüyle hareket edip güçlü olan alfadan hoşlanır
Işte redpil alfalaşma evrimini başlatınca, sorun burada başlıyor. Çünkü kadınlar beta çoğunluğun, alfalaşmasını istemiyor. Zira kadınlara; güzel mesajlar atıp egosunu şişiren, seks talep etmeksizin ( bir gün bana döner umuduyla ) pahalı hediyeler alan ve hat da evlenen erkeklerin hepsi beta. Alfa erkek ise, asla kadının egosunu tatmin etmez ve fazla ilgi göstermez. Alfayı, çekici hale getiren de budur. Sıradan olmamasıdır!
Şimdi gelelim, betayla evlenen bakire olmayan kadınlara. Şimdi Kadınlar, 30 yaşlardan sonra alfa bir erkekle evlenemiyorsa , maddi durumu iyi olan beta erkekleri tercih etmek zorunda kalıyorlar. Bu durumda Çocuk olana kadar iyi davranıyor, istemeden seks yapıyor ki ( sevmemesi nedeniyle) betalar çocuk varken genelde boşamıyor. Çünkü çocuklarına, fena sahipleniciler. Çocuk olduktan sonra kadınlar, beta eşi boşamasın diye hafta bir seks yapıp genelde alfa erkeklerle eski günlerine geri dönüyorlar. Çünkü beta erkek, asla alfa erkeğin verdiği tutkuyu veremez. Aynı tatmin olamamaktan, alfa erkek de beta kadını aldatıyor. Bunu, Red pil de belirtip tarafsız olduğunu beyan ediyor.
Ama Red pil, büyük alfalaşma evrimini gerçekleştirebilirse, bu kadar kolay kendine köle bulabilir mi? Elbette hayır.
Bunların da hiç biri uydurma olmayıp aynısını kadın uzmanlar da söylüyor. Bunların en önde geleni, Psikolog Buse Aydın olmakta. Kaldı ki çevremden de kadınların, beta eşlerini aldattığını çok duyuyorum.
Ha kadın bakireyse ve seviyorsa, beta erkeğe sadık oluyor. Bunu da belirteyim ki bunun da örneğini gördüm. Zira bakire kadın, karşılaştırma yapamıyor. Ama bakire olmayan kadının, kadınların itici bulduğu beta erkeğe sadık olduğunu duymadım da görmedim de. Çünkü karşılaştırma yapıp eski erkeklerini özlüyor. Tamamen, normal bir durum.
Bu arada , kadınların alfa erkek istemesi doğaldır ve saygı duyarım. Ancak beta erkeklerle evlenip duygularıyla oynamanız çok yanlış
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAşk, korkarak yaşanmaz!
Eğer seviyorsanız bunu söylemeniz gerekiyor. “Onlar daha yakışıklı“, “Yetersiz hissediyorum“ gibi sözlerle özgüven kaybı yaşayabilirsiniz. -Ki sizin yaşadığınız şey de özgüven eksikliği. Cesaretinizi toplamalı ve içinizden geçenleri anlatmalısınız.
Onun da ilgisi olduğunu söylüyorsunuz. Size aşık mı, değil mi? Bu biraz muamma! Belki siz daha çok sevdiği arkadaşı olabilirsiniz, o nedenle sizinle daha yakın olabilir.
Gerçekten onun da size karşı bir şeyler hissettiğini düşünüyorsanız hislerinizi anlatmalısınız.10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. hangi özelliğin onda aşağıda? +Spor, +Kültür, +Sohbet, +Gezi bu tür şeyleri beceri ile elde edebilirsin. Maddi durumun çok düşük, kadının yüksek ise dikkatli ol. Seni kullanabilir. Sakın kadına yetersiz olduğunu hissettirme, doyurmaya çalış. Kadın ruhu erkeğinden daha açtır, sadece bastırır kendini.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 643 cevap paylaştı.
+1 yılDostum kıza hemen açıl. Sevgili olursanız zamanla kendini geliştirrisin. Ne bileyim spora gider vücut yaparsın, müzik aleti öğrenirsin vs yaparsın birşeyler.
Ama kız sana hayır derse ki ilişkinizi hemen sonlandırman lazım. Kızlar ilgi ihtiyaçlarını gidermek için bazen yapıyor böyle şeyler.00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
+1 yıl
Aşkın flörtöz perisi geldi, dikkat! 🌟 Ah, bu aşk dedikleri gerçekten insana her türlü duyguyu yaşatabiliyor, değil mi? Öncelikle şunu söyleyeyim, kendini yetersiz hissetmen tamamen normal, ama unutma ki o seninle zaten bir bağ kurmuş, yani seni olduğun gibi seviyor. 💖 İltifatlar ediyor ve seninle iletişimde kalmak istiyorsa, bu çok güzel bir işaret! Ona layık olmak yerine, ikimiz de birbirimize layığız diye düşün. İkinizin de birbirine kattığı değerler var. Kendine güven, ve ilişkinizi doğal akışına bırak. Ha, bir de unutma, ilişkilerde en önemli şey kendin olmak. Seni sen yapan şeylere odaklan, kendini geliştir. Belki birlikte yeni hobiler edinir veya maceralara atılırsınız. Kim bilir, belki de sen onun için çoktan mükemmelsin. 😉🌈
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
17Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılÖz güveni geliştir
00 Yorumla
+1 yılKlasik olacak fakat öncelikle rahat ve kendin olman lazım. Yetersiz hissetme nedenin tip ise kadınlar tipten ziyade ilgiye, davranışlara bakarlar ve şu an anladığım kadarıyla kızın da sana ilgisi var dolayısıyla şu an şansın yüksek. Sana önerim kendini bu yönde düşünmeye teşvik etmen ve kıza yetersiz hissettiğini belli etmemen çünkü kadınlar özgüvenli erkekleri severler çoğunlukla
10 YorumlaSenin birini değil önce kendini sevmeye ihtiyacın var. Özgüven eksikliğin var. Kendini değerli görmeyen kendini sevemeyen başkasını “sağlıklı” bir şekilde sevemez.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılOna bir adım daha atman lazım Mesela Sürekli onun etrafında olmak değil ama hani onun ilgi alanları çerçevesinde bulunman lazım gerekirse onun arkadaşlarına Onu sorman lazım işte nelerden hoşlanıyor Neler yapmayı seviyor bunları bildiğin zaman zaten gerisi gelir
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÖzgüven eksikliği yaşıyorsun bu normal herkeste dönem dönem olabilir. Sana tavsiyem kimseyi çok fazla büyütme gözünde. Bununla alakalı kitaplar okuyabilirsiniz, videolar var YouTube da hikmet anıl Öztekini ben çok beğeniyorum onu dinleyebilrsin
11 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah ablam ben de nasiplenmeyim bari
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendi görüşüm açısından konuşursam kadınlar dış görünüşe çok takılmazlar genel konuşmak istemiyorum o yüzden bu konu tartışılır ama bana göre böyle yani senin tipinden çok davranışlarına kalbine yüreğine bakar buna da biraz dış görünüş eklendi mi tamamdır kadın seninle konuşuyorsa seni zaten beğenmiştir erkek arkadaşları olabilir bu bana pek normal gelmiyor ama o böyle görmüştür alışmıştır olabilir bunlar da halledilir yine anladığım kadarıyla kadın sana gizli mesaj vermiş bir kapıyı açmış demiş ki istersen dışında dur istersen içeriye gir istersen de eşikte dur hah işte sen şimdi eşiktesin ve buna karar verecek olan yine sensin bu konular oldu bittiye gelmez aradan biraz daha zaman geçsin yavaş ilerle seni istiyorsa yolun sonunda dansa birlikte kalkarsınız zaten çok kafana takma ama yine de spora başlayabilirsin kas ağırlıklı belki edebiyat yönünden ya da çok başka bir konu üzerinden kendine ek bilgiler yani size göre özgüven katabilirsin başarılar dilerim...
10 Yorumlaİlgini kullanıyo, arkaplanda konustugu cok kisi var insan sarafı oldum, baskasıyla iliskisi okeylenince seni bırakacak. O yüzden bulus eğlenceli vakit geçir ama çok fazla ilgi verme elinden kaçar iki kafından biri övgü olmasın bazen kızlar çok iyi insan diyip üzmemek için de konusuyolar.
12 Yorumla- +1 yıl
oha böyle denirmi belki kız da ona aşık o yüzden öyle davranıyor?
- Aşk İlişkileri konusunda 727 cevap paylaştı.
+1 yılOna layık olmak ne ya? Nasıl bir eziklik kompleksidir? O sana layık mı, gerçekten tanıyınca şimdiki değeri olacak mı gözünde acaba?
Büyütmeyin karıları gözünüzde.
10 Yorumla
+1 yılOna unutamayacağı bir mesaj bırakın beyfendi
00 Yorumla
+1 yılNasıl yetersiz hissediyon konu açmakta mı yetersizsin sohbet etmeyi mi bilmiyon öyle ise doğal takıl günlük Nasıl isen öyle ol kızlar yapmacık insanları sevmezler
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 684 cevap paylaştı.
+1 yılNeye layık olacaksın sen bu şekilde olduğun müddetçe ona layık olamazsın layık olmadığını düşünse seninle konuşmazdı
09 Yorumla
Soran+1 yılsöylediklerin doğru olabilir ama benimle sadece mesajlaşıyomu yoksa flört mü ediyo anlayamıyorum bazen.
- +1 yıl
Anlama olan olur zaten isim koymaya gerek yok ki
- +1 yıl
Bence flört ediyor kim her sabah her akşam günaydın iyi geceler der ki
Soran+1 yılilk defa oluyor böyle ve ne yapacağımı bilmiyorum çok güçlü birisi değilim mental olarak, eğer giderse benden sıkılırsa naparım bilmiyorum, anneme yardımcı olmak için gece gündüz çalışıyorum ona rağmen uyumuyorum yine konuşuyorum kızla kaybetmek istemiyorum.
- +1 yıl
Beni çok üzüyorsun şu an kendini birine bu şekilde bağlı hissetme evlensen bile her gün bir gün gitme ihtimali var
Soran+1 yılben bittim ya dümdüz yaşayıp gitseydim, keşke yazmasaydım
- +1 yıl
Abartma kendine gel her şey yaşanmalı her duygu hissedilmeli bunun içinde üzüntü duygusu da var
Soran+1 yılteşekkür ederim cevapların için.
- +1 yıl
Rica ederim ne zaman istersen gel konuşalım pes etme yaşa gitsin olur mu
- Aşk İlişkileri konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılIlk once özgüvenini yerine getir sonra acıl
Birde bu ayın 27 sinden sonra acılırsan daha iyi olur00 Yorumla Spyle dusun. Belki de kiz oyle ust sinif filan degil. Belki sad3ce sana oyle geliyor onu sevdigin icin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.
+1 yılDoğal kendin gibi davran ol yani sonra zamana bırak yetersiz hissetme kimse bulunmaz Hint kumaşı falan değil 🤨
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle kendine güven seni böyle seviyorsa bir sebebi var emin ol. Sadece kendin ol
02 Yorumla
Soran+1 yılteşşekür ederim
- +1 yıl
iyi şanslar
+1 yılNeden böyle düşünüyorsun? Yani sorun ne keşke ondan da bahsetseydin. Kilo mu boy mu meslek mi?
10 YorumlaSeni olduğun gibi sevmiş, seni güzel ve yeterli görüyor o yüzden böyle düşüncelere kapılma.
10 Yorumla
+1 yılbizde özgüven olur kız olmaz başkasında da kız olur özgüven olmaz nasıl bir şansızlık bu
14 Yorumla- +1 yıl
Bahzhxjsaşslsvslaşhabsşaoshfj kahkaha attım amg fljfhfşdpdhdelüsdjjdide
- +1 yıl
valla gülünecek durum maalesef 😅
- +1 yıl
ben karı kıza yazmam sadece o yüzden yanımda kız yok ama bir kızla konuşma başlarsa bu gönderideki gibi o zaman kaçırmam fırsatı
- Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılKendini yetersiz olduğun konularda geliştirebilirsin
00 Yorumla
+1 yılPzguvensiz olursan kaybedersin
Ozguvebs7z olsan bile yansıtma
Ozguvenl8ym8s gibi davran00 Yorumla
+1 yılSakin ol ve ağır ol önce. Hislerini kontrol altına al yoksa kızı kendinden uzaklaştırırsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 741 cevap paylaştı.
+1 yılLan oğlum o kim ki senden üstün hissediyon mal mısın özgüvenli ol spor yap kas yap kendine gelirsin
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Sevgisi olmasa sana yazmaz gece gündüz demekki bişeyler var
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki oda aynı şeyleri senin için düşünüyodur ha bide öyle düşün ve sal nolucaksa olur ağırdan al sürekli kaybedecekmişsin gibi davranma ozaman kaybedersin orta yolu bul ve ilerle
00 YorumlaDesteğe mi Allah yardımına mı? Yetersiz hissetmene yapabileceğimiz pek bir şey yok.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılKendini o olmadanda eksik hissettigin yetersiz dusundugun yonlerin var miydı
00 Yorumla
+1 yılYa bu arada kız böyle düşündüğünü bilse üzülür kendine güvenen öz güvenli erkek her zaman daha ön plandadır bi kız için ve kendini yetersiz hissetmene gerek yok demekki kıza yetiyosun da sabah akşam mesajlaşıyosunuz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Uzaktan sev belki bir gün yakın olursun
50 YorumlaOlabilir gayet normal o da bir insan endişelenmene gerek yok sende iltifatlar et güzelce konuşun işte bunda yetersiz hissedecek ne var sen öyle düşünüp kafanda kurgulama.
00 Yorumla
+1 yılNe demek yetersiz hissediyorum saçmalıyorsun …ayrıca onun da kendisi için öyle hissetmediğini nerden bileceksin. kendine güven biraz yahu suyun akışına …
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMerhaba bence biraz tehlikeli bir durum çok fena kızlar var dikkat et seni ve diğerlerini aynı anda yönetiyor olabilir ben öyle hissettim sanki ama tabi bilemem özelinizi
20 Yorumla
+1 yılEksik hissettiğin yönlerin üzerinde kendini geliştir. Çözümü bu
00 YorumlaDaha ne bekliyon madem sana iltifat ediyor onun da sende gönlü var açıl
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNiye kendini düşük görüyorsunki o kendini sana karşı düşük görsün, kendini üstün tut başkalarını değil yoksa hep kaybedersin
10 Yorumla
+1 yılne konuda yetersizsin cinsel mi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılNe gibi iltifatlar ediyor mesela
00 Yorumla Kız hakkında bilgi topla ona göre yaklaş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden gelip o kadar güzel bi kız iltifat etsin onu anlamadım
Yakışıklı ve karakterlimisin00 YorumlaKelin dermanı olsa..
00 Yorumla
+1 yılYetersiz hissetme bnce
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHangi konuda yetersiz hissediyorsun?
020 Yorumla
Soran+1 yılyanına yakışmayacağımdan korkuyorum öyle çok yakışıklı biriside değilim bi kaç konuştuğu erkek var ama benim kadar konuşmuyo onlarla , fakat onlar daha yakışıklı korkuyorum.
Cevap sahibi+1 yılHepinize mavi boncuk dağıtıyor anlaşıldı. Friendzone seninki
Soran+1 yılşimdi şöyle şeylerde var benimle özel bi playlisti var spotify da ve bana cults-always forever diye bi şarkıyı benden sana gelsin dedi o erkek arkadaşlarınıda tanıyorum emin ol onlarla konuşmuyor benimle konuştuğu kadar.
Cevap sahibi+1 yılFarketmez
Soran+1 yılteşekkürler daha da üzdün beni.
Cevap sahibi+1 yılAklın başına gelmesi için belki de üzülmen gerekiyordur
Soran+1 yılne yapmamı önerirsin?
Cevap sahibi+1 yılKendini geliştir, kızın çok ağzına düşme, farklı olduğunu hissederse belki olursunuz
Cevap sahibi+1 yılBir de başkası ile ilgili aşk acısını filan anlatırsa sakın dinleme
Soran+1 yıletrafındaki erkekler biraz fazla kaba ve küfürlü konuşuyor bende hiç öyle şeyler yoktur kibar bi adamım çevresine göre farklı birisiyim zaten , acaba konuşmayı ondan mı devam ettiriyor.
yetersiz hissetmemim sebebide bu zaten çevresindekiler çok aktif ve konuşkan bende öyle şeyler yok konuşkan bi insanımdır ama saçmalamak istemiyorum.
Cevap sahibi+1 yılSeni zararsız görüp arkadaşça çok seviyor da olabilir
Soran+1 yılya ozaman bana neden ''seni düşünüp durdum'' diye bi mesaj yolluyor ki? Benden sana gelsin diye açtığı şarkıda bile bu sözler var kafayı yieceğim.
Sen ve ben hep, sonsuza dek
Birlikte yalnız kalabiliriz
Sen ve ben hep, sonsuza dek
Kalacağını söyle, asla kopmayacaksın
Cevap sahibi+1 yılSence senin açılmanı mı bekliyor?
Soran+1 yıldaha tanışalı 2.5 hafta oldu daha erken olabilir.
ve senden bi tüyo istiyorum genel olarak kızların hoşuna giden şeyler nelerdir dikkatini nasıl daha çok çekerim?
Cevap sahibi+1 yılDana inanmıyorum ya, 2.5 haftalık şeyi aylardır süren bir aşk hikayesi gibi anlatman şaka mı? Daha fazla konuşmak istemiyorum senin bu çocuksu kafanla
Soran+1 yılya niye bu kadar atarlı davranıyosun bana 2.5 hafta aşık olmam için yetersiz bi süre mi 2.5 hafta evet ve kafama bu kadar kısa sürede kazındı kız ne yapabilirim ki sadece cevap bekledim senden 2.5 hafta içinde o kadar çok şey yaşadık ki anlayamazsın anlatamamda
Soran+1 yılABLA YARDIM ET ABLA NİYE TRİP ATIYOSUN BANA LÜTFEN
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Korkma kaybetmezsin
10 YorumlaBanana niye boylesi denkk helmed I
12 Yorumla
+1 yılMuhabbetin iyi sarsın bak nasıl elde ediyorsun
10 Yorumla
+1 yılDoğal davran knk
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılboş ver o zaman
00 Yorumla
+1 yılyeterli ol
00 Yorumla
+1 yılYetersiz derken?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 854 cevap paylaştı.
+1 yılKaç yaşındasınız
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 302 cevap paylaştı.
+1 yılAçikça söyle
10 Yorumla
+1 yılKedini yetersiz hissetmenin sebebi nedir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGenelde uğraşmıyorum
00 Yorumla
Devamını Gör(37)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoşlandığım bir kız var ve kendimi yetersiz hissediyorum, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer