Hoşlandığım kız var, ciddi düşünüyorum, açılamıyorum.. Ne yapmalıyım?

24 yaşındayım içine kapanık sevgilisi filan olmayan bir tipim. en son sevgilim varken 18 yaşında filandım:) Annemle babamda sanki evde kalmışım gibi bana bir komşu kızı bulmuşlar sürekli anlatıyolar güzel kız filan tam sana göre diyolar bende diyorum olmaz daha erken ama geçen gün kızı gördüm anlayacağınız ilk görüşte aşık oldum kıza ya çok kötüyüm birkaç gündür böyle karnım ağrıyo kalbimde bir sızı filan baya tutuldm yani :( Geçen sene benden küçük kuzenim de evlendigi için ailem baya heves ediyo evleneyim diye tabi benim pek niyetim yoktu taki kızı yakından görene kadar :)

Kız liseyi yeni bitirmiş sanırım üniye gitmesinden korkuyorum ya da ailesnin durumu kötü oldugu için kızı apar topar yaşı büyük birine filan verirler diye düşünüyorum bir an evvel kapayım şu kızı diyorum :D şimdi kızın gönlünü alsam bir kaç sene nişanlı filan kalsak 26-27 yaşında filan evlenirim diye düşünüyorum Gel gelelim kızın facesi filan yok böyle kendi halinde mütevazi bir kızı evden dışarı pek çıkmaz kimseye bakmaz anca balkona çıktıgında filan görüyorum bazen yolda karsılasınca başını sallıyo ama ben pısırık oldugum için birşey diyemiyorum. Ailesiylede pek görüşmüyoruz yani tanıştırılma, isteme gibi ihtimalde düşük. Anlayacağınız her yol tıkalı güzelim kız elden gidiyo şimdi bu evlense bunalıma geririm ben :( ne yapmalıyım sizce lütfen bir akıl verin? aşk acısı çekiyorum.
Hoşlandığım kız var, ciddi düşünüyorum, açılamıyorum.. Ne yapmalıyım?
Cevapla