Mesajıma aramama dönmeyen flörtümün aramalarına cevap vermedim bir iki hafta da vermicem. Doğru mu yapıyorum?

Yatirimcilkla uğraşıyorum şöyle meşgulüm böyle meşgulüm diyip duruyor aradım geçenlerde ne geri dönüş var ne başka şey yazmış mesaj. Ben de sildim sohbetini bayram sonrasına kadar cevap vermicem. Ne yoğunluğu Allah aşkına ben de stajyer doktorum ameliyatlara girdiğim oluyor öğle arasında arıyorum hiç olmazsa. Ne saçmalık yani. Bu cevap vermeme sürecinden sonra da sohbeti bitirmek niyetindeyim
Mesajıma aramama dönmeyen flörtümün aramalarına cevap vermedim bir iki hafta da vermicem. Doğru mu yapıyorum?
Cevapla