İyi geceler bir sorum var. Yaklaşık bir aydır konuştuğum birisi var. Huyu huyuma suyu suyuma bir insan kendisi. Müsait olduğumuz her dakika konuşuyorduk ama nolduysa artık 2 gündür bana yazmıyor. Dün bahane olarak iş için bir şey sordum, hemen cevapladı da ama muhabbetin gerisi gelmedi iş konusu bitince. Sizce ne olmuş olabilir? Çok mu darladım acaba?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBence sorunun cevabı zaten sorunun içinde gizli 7/24 konuştuğunu söylüyorsun Ege'de 24 Konuştuğun bir insan da zaten artık belli bir süre sonra sıkılır bu senlik değil genel olarak insanların içinde bu vardır Zaten sürekli biriyle mic mic olduğun zaman o ilişki illaki bir yerden sonra bitmeye müsait oluyor Onun için araya Özlem koymanız daha mantıklı olacak
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Flört nedir? Yeni ergenlerin çıkardığı bir kelime olarak kendini rahat ettirmek amaçlı sevgili olmayalım flört edelim. Eğlenme, zaman geçirme.. konuşalım ama sen yanda dur ben başkasıyla da sevgili olabilirim demenin diğer kelime anlamı zaten o yüzden fazla takma flört edecek birini değil de dost olabilecek sonrasında seveceğin biriyle görüşme sağlayın kanaatindeyim
00 Yorumla
+1 yılAilesinde bir sevdiği ölmüş olabilir, kaza geçirmiş olabilir.Çok ciddi hastalık geçiriyor olabilir hatta belki de ölmüş bile olabilir.2 gün yazmadı diye bu kadar ön yargılı olmak yanlıştır. Karşınızdaki insanın yaşadıkları ve geçirdiği şeyleri bilmiyorken önyargılı olmak size zarar verecektir. Bu tür durumları göz önünde bulundurun ve objektif düşünün.
20 Yorumla
+1 yılErkeklerin böyle taktiği var canım en başta çok iyi davranıyor davranıyor sonra bir anda ilgi alakayı kesiyor sen bu şekilde ona bağlanıyorsun. Bu tuzakşara gelmeee. O yazmadıkça sen de yazma yazarsa da mesafeli ol hemen yumuşama
50 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
64
Cevap
52Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılTrafiği yoğundur, başkasıyla ilgileniyordur.
20 Yorumla
+1 yılBüyük bir ihtimalle sıkılmıştır çünkü bir insanla 7/24 konuşunca ve artık onun herşeyini öğrenince sıkılmaya başlarsın keşke ilk başlarda biraz gizemli takılsaydın bu kadar fazla konuşmasaydın bu yüzden sıkılmış olabilir kiiii emin ol o sana yazıcaktır bu işler hep böyle olur
24 Yorumla
Soran+1 yılOnun yazmasını bekleyeyim o halde değil mi?
- +1 yıl
Tabi ki de onun yazmasını bekle ama sakın lap diye eski samimiyetinle konuşmaya başlama soğuk yap ya da muhabbeti kısa kes 2 gün yazma o senin üstüne daha çok düşmeye başlayacaktır kaçan kovalanır taktiği uygula
Soran+1 yılDüşer mi oltaya dersin
- +1 yıl
Evetttt aklını karıştır biraz o zaten noluyor diye kendi kendine sorgulamaya başlayınca oltaya düşmüş demektir
+1 yılEğer fazla trip attıysan vs biraz darlanmış, gözü korkmuş olabilir. Sen biraz geri çekil. Bir süre yazma ki kafası rahatlasın temiz düşünebilsin eminim sonunda sana yazacaktır. Yazdığında da sakin bir şekilde normal hayatınızda nasıl konuşuyorsanız tripsiz şekilde öyle konuş. Fazla naz aşık usandırır derler aşık usandırma sende. Gereksiz kavgalar, tripler çıkartma. İyi davran, bir süre sonra aranız düzelir merak etme.
31 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın fazla abarttım daha ilk zamanlardan böyle davranarak. Dediğin gibi yapacağım. Çok teşekkür ederim. 🙏🏻
burada kızlar saçmalamış, taktik felan demiş. Erkeklerin çoğunluğu ilk flörtü veya ikincisi ise taktik felan düşünmez. Erkekler düz mantık gider. Eğer sana 5 adım atıyorsa senden 1 adım da bekler. Ben kızım ilk o yazsın mantığında giderseniz bir süre sonra sizin ilgisiz olduğunuzu ve geçiştirmek için veya darılmasın diye cevap verdiğinizi düşünür. Bu yüzden de yazmayı bırakır. Kaçan/naz yapan kovalanır mantığını bırakıp eğer gerçekten hoşlanıyorsanız siz de (ayarı kaçırmadan) ilgi gösterin ki karşınızdaki adam da sizi taciz ediyormuş hissine kapılmadan sohbet edebilsin. Türk kızlarının genel sorunu bu maalesef. Yazmayıp aramayıp sormayıp hep karşıdan bekleyip, sonra erkek durumdan sıkılıp bırakınca bu şekilde ağlıyosunuz.
20 Yorumla
+1 yılani bende böyle bir şey yaşadım kusura bakma ama artık seni siklemiyor gibi bir şey artık git gide buz oluyor ve sonra da defolup gidiyor ama sen yine de bir sor neden böyle yaptığını. Sıkıldım felan derse takma ya da hiç cevap vermezse engelle gitsin
33 Yorumla
Soran+1 yılBu tarz davranamam iş arkadaşım aynı zamanda kendisi. Yazmamak en iyisi olacak.
- +1 yıl
Yani iş arkadasinsa mesafeli olmak hiç bir şey olmamış gibi davran kendisi yazarsa yazar boşver
Soran+1 yılHaklısın öyle yapacağım.
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Bence akışına bırak biraz.. birden bire yazmadıysa bir işi çıkmış olabilir.. ama tekrar yazışmaya başladığınızda eğer soğuk davranıyorsa sıkıntı var demektir..
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok yoğun bu aralar işten dolayı. Son konuştuğumuz gece fazla darladım onu. Bunu da belirtti zaten. Muhtemelen bu yüzden yazmıyor bana.
Bende 2 gündür konuşmuyorum sebebim hep benim konuşup ardina düşmem ben durdum 2 gündür konuşmuyoruz seninki de o hesap ola bilir ilgi bekliyordur belki
12 Yorumla
Soran+1 yılAma hep ben konuşup üstüne düştüm
Yok canım bence biraz çok konuşunca konuşacak şeyde kalmamış olabilir tekneyi bastı sıkıldı başkası var diyeni solllaaaa boşver iyi düşün iyi olsun 🌼🌼🌼
114 Yorumla
Soran+1 yılPeki ne yapmalıyım :(
Soran+1 yılOnun yazmasını bekleyeyim yani değil mi? Peki ya yzmazsa?
Soran+1 yılDün akşam yazdım zaten bir bahane bulup ama muhabbetin devamını getirmedi. İkinci defa yazmam beni yüzsüz gibi göstermez mi?
Soran+1 yılTamam çok teşekkür ederim önerilerin için. 🙏🏻 ama diyelim ben yazdıktan sonra gene muhabbeti bitirmeye yönelik konuştu, o zaman ne yapacağıö
Soran+1 yılAnladım açık olayım yani çok sağol ama kendisi iş arkadaşım. Gerginlik olsun istemiyorum
Soran+1 yılİlgi ve alakan için çok teşekkür ederim. İyi geceler. 🙏🏻
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Sıkılmıştır, afedersin ama hızlı koşan atın 💩 seyrek düşermiş diye bi laf var.. Bazı şeyleri tüketmeye ne gerek var ki..
110 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın, peki ne yapmalıyım bir önerin var mı
- +1 yıl
Senle arasına mesafe koymaya başlayan biri en yakın zamanda irtibatı kesecektir bence sen önce davran belliki yedeğe aldı seni bu hiç hoş bir şey değil. Ben yapamam dersen de çantada keklik olmanı istemem.. Birde yeni tanıştığınız bir insanla hemen sıkı fıkı olup her şeyi konuşup tüketmeyin yapılan en büyük hata bu.. Tekmeleyen ayağı öperler canım benim 😉
Soran+1 yılHaklısın çok konuştuk. Keşke tadında bıraksaydım her şeyi. O yazana kadar yazmayayım değil mi? Peki yazarsa nasıl davranmalıyım?
Soran+1 yılBen de soğuyorum gerçekten. Bıktım bu dengesiz erkeklerden of
Soran+1 yılAklımda biri varken çok zor
Soran+1 yılİlgin için çok teşekkür ederim🙏🏻
Şöyle bir şey diyeyim sana tabiki her erkek aynı değil ama başka bir kız dan hoşlanmış olabilir başka bir flört arayışında olabilir sonuçta sevgilisi. Değilsin sadece flört ediyorsun belki sende bulamadığı bir özelliği buldu karşı tarafta aslında çok soru işareti çıkar buradan bence arkadaşa sor diyeceğim ama oda doğrusunu söylemez dediğim gibi çıksa bile farklı bir şey söyleyecek sende başkasını bulmaya bak... bu seferse sana yakalım be 🚬🚬🚬🚬
00 YorumlaEn son sen yazdıysan ve muhabbet tıkandıysa bu sefer bekle o yazsın
11 Yorumla
Soran+1 yılBir şey sordum iş ile alakalı cevapladı. Konuşmanın devamı da gelmedi. Haklısın onun yazmasını bekleyeceğim
+1 yılBelki de çok fazla konuşuyor olman onu bunaltmış olabilir. Tadını kaçırmamak lazım
17 Yorumla
Soran+1 yılAçıkçası aklıma gelmedi değil. Son zamanlarda fazla trip atıp darladım. Ne yapmalıyım peki?
- +1 yıl
Yani her zaman konuştuğun süreyi biraz azalt. Bir de gereksiz krizler yaratma. Çok trip de iyi olmuyor.
Soran+1 yılİki gündür konuşmuyoruz ki. Hiç hem de.
- +1 yıl
Normalde ne kadar konuşuyordunuz ki?
Soran+1 yılGününe göre değişiyor. İşten dolayı müsait olduğumuz zamanlar konuşuyorduk. Çok sıktım ama bana yzmayınca trip attım hemen
- +1 yıl
Biraz bu konuda kendini törpüle bence :)
Soran+1 yılHaklısın ama çok zor gerçekten. Çocuk gibi davrandım
+1 yılBir çıkarım yapmak yerine gidip açık açık sormak her zaman daha doğru bir tutumdur. Aksi halde yanlış anlaşılmalar diz boyu olacaktır...
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAcil izle:
https://www.youtube.com/embed/ixkHuRmFno413 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim izleyeceğim
Cevap sahibi+1 yılİzleyeceğim değil şimdi izle. İlişkileri en iyisinden öğren. Burda sana saçma sapan yapılan yorumlardan çok daha işine yarayacak.
+1 yılAyran içtik ayrımı düştük diye sor
bakalım ne diyecek..40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirden bire kendini bir ilişki içinde bulduğu için garipseyip kendini çekmiş olabilir. Üstelik sadece flörtken bu kadar üstüne düştüğün için sıkılmıştır. Biraz zaman ver ona özlediğinde yazar zaten, eğlenmene bak konuşurken gerilmenize kavga çıkmasına gerek yok düşme üzerine. İki insan mutlu olmak için flörtleşir sevgili olur, eğer bir taraf sürekli sorun çıkarıyorsa diğer taraf çeker kendini.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Konuşmak isteyen insan yazar. Yazmıyorsa istemiyordur bence başka açıklaması yok
Zamanı olduğunda sana yazan insanla, sana yazmak için zaman yaratan insan arasında çok büyük fark vardır.😏10 Yorumla
+1 yılİşte flört evresi böyle gereksiz bi olay yav.
seni seviyorum derse ben de dersin ama biri varsa hayırlı olsun demek zorundasın , onunçün flört olmasın adı konulsun kimse de aksini iddaa etmesin liffen. 😒11 Yorumla
+1 yılOlabilicek şeyler, fazla paylaşım içinde olmanın ve fazla zaman geçirmenin verdiği olumsuzluklar üzerine gitmemek lazım demek ki konuşma istediği yok konuşmak isteseydi yanımda olurdu diye düşünüp biraz ona zaman tanımak lazım.
00 Yorumla
+1 yılkaraktersizler iste niye birden gidiyorsunuz umut veriyorsunuz bosver sende sil o baskasini bulmus belli
50 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı. Yeni biriyle konuşuyordur 7/24 Doğal bunlar.
Gençler flört ede ede doğrusunu buluyorlar. Arada ıskartalar çıkıyor tabii, bazen biz oluruz bazen de bir başkasını ederiz. Böyle işte.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Yok bu onun taktiği yazma sakın açıklayacak vaktim yok ama yazma bana güven ya da güvenme sen bilirsin o yazana dek bekle yazdığında da gemileri suya indirme uzat da uzat bıktır o piçi.
10 Yorumla
+1 yılHer gün yazan insan birden yazmayı kestiyse çok yüksek bir ihtimal yazacak bir başkasını bulmuştır. İş, güç bahane. İsteyen her türlü vakit ayırır.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılNeden çok darlamış olasınız ki? Demek ki sizde bir gelecek görmemiş, ısınamamış, etkilenmemiş. Sıradan, arkadaşça, sokak, okul, yolcu muhabbeti olmuş yani. Gelip geçici bir heves demek ki...
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 334 cevap paylaştı. 7/24 sürekli görüşeceksin diye bişey yok bence
Herkesin işi gücü var
Bazen olur beş gün sürekli görüşürsün bazen olur üç gün sadece merhaba dan günaydın dan ileri gidilmez
Hayat bu ;)00 YorumlaBunalmıştır. Bence sen de ona fazla yazma. Yapıştığını falan düşünmesin.
15 Yorumla
Soran+1 yılYok hiç yazmadım dünden beri. Onun yazmasını mı bekleyeyim
Soran+1 yılSeninki değerini anladı mı peki
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaşkasını buldu.. bak canım bahane g.. t gibidir herkeste bulunur. Eğer hayatında bir sorunu varsa ve söylemek istemiyorsa bu ara müsait değilim bazı sorunlarim var der ve iciniz rahat olur. Ama adam bunu yapmıyo
00 Yorumla
+1 yılBelki istediği konulara bi türlü değinmemişsiniz. Muhabbetiniz hep normal arkadaş gibi olmuştur. O da bir yere kadar.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Konuşmak için konuşmayın.
Dediğin gibiyse bir süre üstünde dur rahat bırak seninse gelir zaten değilse işine yelken açıp onunla sevgili olur 😂😂00 Yorumla
+1 yılCok. baglanma bu sana da onada zarar verir bence bir nedeni yoktur işi vardir yorgundur musait degildir yazmamiştir 2 gün ne ki bir şey degil ki
00 YorumlaFlört dediğimiz olay çok ucu açık bir olaydır flört ettiğin insanın sevgilisi hatta daha arsızsa karısı bile olabilir ve malesef erkeklerin birden fazla flörtü vardır her zaman.. yani üzgünüm ama bu ihtimali düşünmelisin
30 Yorumla
+1 yılBırakın bu işleri sonunda hep mutsuz olunuyor zaten.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılNeden sormuyorsun ona direkt, 7/24 konusuyorsuysan sorabilirdin yani.
10 Yorumla
+1 yılNet bir cevap almak istiyorsan direkt olarak ona sor. Kaybedecek bir sey'in yok.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 984 cevap paylaştı. Fazla muhabbet tez ayrılık getirir derler...
az ve öz olmalı 1 ay.00 Yorumlasatürn yine yer değiştirdi sanırım
21 Yorumla
Soran+1 yılAh bu satürn :(
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bende konuştuğum kişiye 1 gündür yazmıyorum shsh
111 Yorumla
Soran+1 yılPeki neden
Soran+1 yılHaklısın ben de böye davranayım
Soran+1 yılÖyle tabi ama iyi bir insandı çok eğleniyorduk. Üzücü bir durum
+1 yılIlk zamanlar öyle olurlar canım 7 24 yazarlar köprüyü gecene kadar sonra ya sıkılmıştır ya başkası vardir. Vardir bir nedeni sor bence bosuna vaktini almasin. Neyse derdi soylesin.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBitti diye kafana koy ve asla yazma. O sana açılır zaten olmuyor yapamıyoruz vs klişe ayrılık sözlerini sıralar. Sen de hazırlıklı ol.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSoğuk davrandıysan eleman dahada yazmamıştır ya da adım arcak güveni vermedin fazla ağır davranmışsın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeninle konuşmak istemeyenle sen hiç konuşma bir yeri kalkmış onun.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,3b cevap paylaştı. Sıkılmıştır akli birine kaymıştır
12 Yorumla
Soran+1 yılBaşkasının olduğunu düşünmüyorum ama sıkılmış olabilir. Çok sıktım adamı
Flört olduğunuz için sürekli konuşmuyorsunuz aranızda ki muhabbeti bir üst seviyeye taşımak isteseydi yazardı ilgilenirdi ve kalbini kazanmaya çalışırdı ama o bir adım atmıyorsa sende atma
00 Yorumla
+1 yılBikmis birak biraz dinlensin
22 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın yazmamak en iyisi olacak
- +1 yıl
Hepimiz insaniz sonucta anlayis goster birazcik
Bana sorarsan flört işlerinden sıkılmış sevgili olacağınıza da umudu kalmamış onun için bırakmış konuşmayı ya çıkma teklifi et ya da bırak gitsin
10 Yorumla
+1 yılSenden mesaj bekliyordur. Eğer fazla düşünceli bir çocuksa seni rahatsız edip etmediğini anlamaya çalışıyordur.
10 Yorumlahmm aranızda sadece konuşma varsa sıkılmış olabilir.2 ay çok flört için, çoktan cinsel ilişkiye girmeniz gerekiyor du.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılben sevgilimle bir gün konusmadigim oluyor millete bak be
01 Yorumla
+1 yılSıkılıyodur belki çünkü bende mesajlasirken sıkılan biriyim ama yüzyüze çok konuşurum öyle insan çok var
00 YorumlaBaska birini bulmustur ne olcak
23 Yorumla
Soran+1 yılÖyle biri değil
+1 yılEğlenecek yeni birilerini bulmuştur. :) Çokta kasma peşinden gitme derim
00 Yorumlabıkmıştır
işi vardır
başkasını bulmuştur
bazen biraz ara vermek iyidir00 Yorumla
+1 yılişi vardır ya da ne biliyim hasta falandır ya da en kötüsü başkalarına gitmiştir kalbi
00 YorumlaBaşkası vardır cok net emşn ol o yanındaki gitsin geri yasıcak geri döndügünde onu sakın affetme !!!
01 Yorumlaİlgi bekliyordur bence sıra olmaz ilişkide ☺️
14 Yorumla
Soran+1 yılAma gösteriyordum zaten. Konuşmayı kesen o
Soran+1 yılO yazmadan yazmak istemiyorum
+1 yılsıkılmış senden tekmeyi basmış
12 Yorumla
Soran+1 yılTekmeyi basmak falan hoş değil
- +1 yıl
değil de öyle yani istersen konuşuruz bu konu hakkında
+1 yılZamanı yoktur
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok yoğun çalışıyor biliyorum ama bir merhaba nasılsın demeye de mi fırsatı yok
senden başka flörtleri de vardır
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir insan değil eminim
+1 yılAttilla gibisin demesinden iyidir
13 Yorumla- +1 yıl
Sölesene
Her kızın başına bu gelmk zorunda mi yaa
11 Yorumla- +1 yıl
Kızlar bunun olmasını kendileri istiyor. Önce peşinden epeyce koşturuyor. Adam bir süre sonra bıkıyor ve umudu kesiyor. Sonra kız öncesinde sürekli gördüğü ilgiyi istiyor ama adam artık umudu kestiği için o ilgiyi göremiyor. Size 5 adım atan birine, size ilgi gösteren bir erkeğe az da olsa karşılık verseniz bunlar yaşanmaz. Şu an aynı durumdayım en son bana tripli kısa mesajlarını gönderdi ve artık bıraktım. Hoşlanıyorsa bir seferliğine de olsa egosunu kenara bırakır yazar zaten.
- Devamını Gör (56)
Devamını Gör(101)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 7/24 konuştuğum flörtüm 2 gündür bana yazmıyor. Sebebi ne olabilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer