Kapalıyım o yüzden konuştuğum kimsenin elini dahi tutmak için günah diye ama artık bende bişeyler yaşamak istiyorum napmalıyım?

Kapalıyım o yüzden konuştuğum kimsenin elini dahi tutmak için günah diye ama artık bende bişeyler yaşamak istiyorum napmalıyım?
Cevapla