İlişkinizde uyum sağladığınız konular nelerdir? Uyum sağlama nedeniniz nedir?

#tatlıkız 💕
İlişkinizde uyum sağladığınız konular nelerdir? Uyum sağlama nedeniniz nedir?

#tatlıkız 💕
Genel olarak her konuda uyum sağlarım iletişim, değerler, hedefler, yaşam tarzı ( hobiler, aktiviteler ) kişisel özgürlüklerde anlayış ve daha niceleri. 😌
Mutfak ; eşim yöresel liderliği koydu ve kilo aldım.
Aile/çevre ; eşimle beraber, bütğn toksik insanları çıkardık, eşim, istemediğim hiç kimseyi gözüme sokmadı, karşıklı, hoşgöreceğimiz az sayıda insanı idare ettik.
Özel alana saygı ; bunu ben eşim kadar beceremiyom itiraf edeyim :)
Uyuşma; göz bebeklerimizi bilşiriz, üzgün, kızgın, neşeli her halimizi, en uygun şekilde karşılarız.
Dünya görüşü; evde ampül yok. Din/dünya dengemiz eşit.
İstanbulu beraber tekrar keşfettik. 2 farklı memleketteniz ve senede 2 sefer köy yaşayabiliyoruz.
Eşimin liderliğine kafa tutmadım
Sayim mi daha ;)
Devam etmek isterseniz neden olmasın.. Örnek alacak arkadaşlar olabilir belki..
Ne bilim, vizim yaşadığımız. değişik kaçıyo bu zamana viraz ama, ekstra çaba da harcamıyoz yani
Bence insan nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşamalı.. O zaman ya da bu zaman diye bir ayrım olmamalı..
Tam anlaşılmadı galiba.
Güncel dönemde, 10 çiften 7 si ya boşanıyo, weya kendi içinde huzursuz. Buna kıyasla, mutlu evlilik sürdürenler farklı kaçıyo, şu zamanda.
Ben anladım sizi.. İnsan mutsuz olduğu bir evliliği devam ettirmesinin de bir mantığı yok diye düşünüyorum..
Çünkü sebep ne biliyo musun, insanlar sonrada değişebiliyo ayrı konı, ama, baştan, heekes süslü sözlere kanıyo, evlenince de, zamanın o insanla geçmeyeceğini, gerçek yüzünü görüyo. Herkes süslü pembe hayaller kurar ama hayat o değil işte. ve artı insanlar, ıfsk şeyleri büyütebiliyo, hayat basit aslında, kimse kendini kasmayıp bi normal yaşasa mutlu olacak. Etrafımda çok örnek var, maalesef, saçma şeylerden mutsuz
Kesinlikle öyle herkes mutluluğun maddiyatla ilgili olduğunu düşünüyor ama değil.. İki hoş sohbet kadar değerlisi yok..
Ewet. maddiyat çok şey için gerekli, ama, onu sürükleyici şekilde kullanmayı bilmek lazım. Çok adam var, parası gayet iyi, yaşamayı bilmediği için eşi yine mutsuz :)
Yani, anlamlandıramıyorum
Bana göre maddiyat iki kişi birlikte çalışıp kazanıp edilebilir.. Ama Sevgi parayla alınamaz.. Bu yüzden gerçekten seveni bulduğunda kıymet bilmek gerekir..
Buyrun, iki hoş sohnete davet edeyim sizi, madem öyle. hem reel örnekleri konuşmuş oluruz
Teşekkür ederim özelde sohbet etmiyorum..
Benim hiç ilişkim olmadı.. ama olsaydı da zaten gerçek aşk karşında ki insanı olduğu gibi sevmek farklara rağmen aşık olmak ve olduğu gibi kabul etmek olduğu için de uyum sağlardık bir şekilde..
Sorunları dinleyerek ve anlayarak çözmek konusunda ve zamanı verimli kullanarak karşıyı darlamamak konusunda oldukça uyumluyumdur. Ancak kıskançlık konusunda hiç de uyumlu olduğum söylenemez.
Kıskançlık söz konusu olduğunda uyumlu olan var mıdır bilemedim.. 😅
Rica ederim..
Cevap
32Cevap
Genel kültür ve hayata bakış açısı olarak.. ikimizde yeni şeyler keşfetmeye, eğlenmeye, kişisel gelişime açığız..
👏 bozmayın inşsllah
İkimiz de çok iyi iletişim kurabiliyoruz, benim dediğim olsun diye inat etmiyoruz. Zaten iletişim kurabiliyorsan pek sorun olmuyor
Yani belli bir konu aklıma gelmedi ama genel olarak uyumlu olduğumuz için o ilişkinin içindeyimdir zaten.
İletişimde açık bir iletişim bence ilişki de en önemli şeylerden biri sevgilin kötü bir şey yaptığında onu yargılamadan empati yaparak anlayışlı bir şekilde karşılamak çok önemli
Her konuya uyum sağlıyorum genelde. Ama az ama çok. 😂
Sohbet ve iletişim konusunda uyum sağlayamadığım biriyle uzun ve sağlıklı ilişki kurmuyorum.
Uyumsuz olduğumuz bir konu yok ki🙄 @bynarcos var mı 🙄
Eşeksin de ondan
Kafa uyumuna bakarım daha çok espri yeteneği önemli. Yeni ilişkim olunca bakarız 😂
Herkonuda uyum sağlıyorumda 😀doğru insan denk gelmiyo sorun orada
hiç sevgilim olmadı ama tahminen anlayışlı olmamda uyum saglarım
mizah anlayışı
siyasi görüş
ten uyumu
maddi konulradaki yaklaşımlarımız
hayattan beklentiler aşağı yukarı her konuda
Kavga esnasında azarlamak çirkin konuşmak suçlamak yerine doğruyu yanlışı izah etmek
Genel olarak her konuda diyebilirim
Yani karşımdaki kişinin ne kadar uyumlu biri olduğu da önemli
ben pek beceremiyorum bu işleri
Sen mi hayatta inanmam.. 😅
Hiç bir konuda uyum sağlayamıyoruz.
Kötü olsa gerek..
Çok kötü. İnsanın başına ağrılar giriyor.
Allah yardımcın olsun olsun ne diyelim..
Amin cümlemizin
Hiç uyum sağlayamadım artık yoruldum. Kızların triplerinide sevmiyorum aslında kizlari sevmez oldum ama ihtiyaçtan katlanıyorum. Yoksa mantık işi değil surekli isteyen talep eden surekli dırdır eden bir yaratık mantıksız bir yapi
Olsa uyun sağlayacazda işte..
Fikirler çoğu zaman uyuşmaz ama ben karşı tarafa ilgiliysem, onun fikirlerini araştırıp ona göre uyum içinde olmayı sağlarım.
İkimizde aslan burcuyuz zevklerimiz aynı
Espri ve eğlemceli tarafı ile
Karşılıklı Sevgi ve Saygı
Genel olarak uyumluyum
Uyum sağlanması gereken konularda 🙃
Hiç bir konuda anlaşamıyoruz
No manita no dırdır ilişkim olmadi
Doğru yola iman etmiş insan modelisin
EywAllah çekemem valla sevgili sorunlarini kafam rahat😂✌️
Hiçbir zaman bir ilişkim olmadı
Ortak dizi ve filmlerde uyumluyuz🤸
Erkek kiz ise sonuc cinsellige gelecektir
Valla bilmiyorum ki paşam. Uyum önemli ama müdürüm
Aktivitelere katılım
her konuda
Her konuda
Sağlayamıyorum
Her konuda
Konuşmak
Anlayış saygı sohbet
Olmadığı için uyumda olmuyor akfjsj
Sevdiğim için yapıyorum
gnelde uyumlu biriyimdir
Ten uyumu 😂
Her konuda
Bilmiyorum
İliskim yok
Neredeyse her konuda
Hiccc
İliskimii
Sexk..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?