“Maddi olarak kötüyüm buluşmayalım” diyen erkeğe ne denir, siz der misiniz?

Arkadaşlar sevgilimle buluşacaktık normalde işi gücü var. Ama sanırım sıkıntıda neyse ilişkimiz de 1 aylık. Ben ona sordum işte buluşacak mıyız diye bana “maddi olarak kötüyüm ben de çıkmıyorum ayın 5 inde düzelecek “ dedi. Tamam hiç önemli değil falan dedim. Tabii ki de benim de sıkıntıda olduğum oluyor, normal fakat 1 aylık ilişkide bunu demesi garip. Hastayım de ya da bir şey de. Ben olsam demem öğlen de annesini kuaföre götürdü. Annemi kuaförü götürecem diyebilirdi. Ben bir kadın olarak söylemem. Evet her şey para değil fakat bunu daha ciddiyet olmadan demesi garip

“Maddi olarak kötüyüm buluşmayalım” diyen erkeğe ne denir, siz der misiniz?
Cevapla