Ben 23 yaşındayım, erkek arkadaşım ise 36. Yaş farkı normal mi?


Bir adamla konuşuyorum, çok iyi anlaşıyoruz. Genelde 30+'ı hiç sevmezdim, onlar amca gibu yani sıkıcı görüyordum. Ama bu öyle değil, benden büyük olduğunu bile unutuyorum. Her zaman konuşacak çok fazla sohbetimiz oluyor, onunla zaman çok hızlı geçiyor. Sadece bu yaş farkını düşünüyorum. Hiç önemli mi?

Ben 23 yaşındayım, erkek arkadaşım ise 36. Yaş farkı normal mi?
Cevapla