Evlendikten sonra annem bizim ev deme dedi çok kırıcı değil mi?

7 aydır evliyim gurbet geliniyim. Annemle konuşurken bizim eve geldiğimizde şunu yaparız gibi bir cümle geçirdim. Artık bizim ev deme annemler de dedi. Çok kırıldım hüngür hüngür ağladım. İnsan evlenince doğup büyüdüğü eve bizim diyemez mi yabancı mı kalır? Bir anneden bunu duymak sizce de çok kırıcı değil mi? Annemle bi süre görüşmek istemiyorum.

Evlendikten sonra annem bizim ev deme dedi çok kırıcı değil mi?
Cevapla