Başka birine ilgi duymaya kalkıyorum ama sonra aklıma O geliyor ve unutamadığımı fark ediyorum. Neden böyle oluyor?

Hiçbir zaman beraber olmadık. Ben onu hep uzaktan sevdim. Uzun bir zaman sonra ilk defa başka birine karşı ilgi duymaya başladım ama birden aklıma yine O geliyor ve gözlerim doluyor. Onu unutamadığım için artık ondan nefret etmeye başlıyorum ama hala seviyorum. Bu nedir tam olarak? Ben ne yaşıyorum? Bu hep böyle süremez ya, ama bi çözüm de bulamıyorum.
Başka birine ilgi duymaya kalkıyorum ama sonra aklıma O geliyor ve unutamadığımı fark ediyorum. Neden böyle oluyor?
Cevapla