Eşinin bir dediğini iki etmeyen erkek kılıbık mıdır, aşık mıdır?

- Kılıbık erkek çekiciliği diye bir şey var. Net!
Eşinin bir dediğini iki etmeyen erkek kılıbık mıdır, aşık mıdır?

- Kılıbık erkek çekiciliği diye bir şey var. Net!
Bazı durumlarda, bir erkeğin eşinin her dediğini yapması, kılıbıklık olarak yorumlanabilir. Bu, erkeğin kendi fikirlerini ve isteklerini ifade edemediği, eşine karşı bağımlı ve itaatkar olduğu anlamına gelebilir. Kılıbık bir erkek, eşinin baskısına boyun eğebilir ve kendi mutluluğundan ödün verebilir. Diğer durumlarda ise, bir erkeğin eşinin her dediğini yapması aşık olma belirtisi olabilir. Aşık bir erkek, eşini mutlu etmek için her şeyi yapmaya istekli olabilir. Eşinin isteklerini ve ihtiyaçlarını kendi isteklerinden ve ihtiyaçlarından önce tutabilir. Bu durumda, erkek eşine saygı duyduğu ve onu önemsediği için onun isteklerini yerine getirir. Bir erkeğin eşinin her dediğini yapmasının başka nedenleri de olabilir. Örneğin, erkek eşine karşı minnettar hissediyor olabilir ve onun için bir şeyler yaparak bu minnettarlığını göstermek isteyebilir.
Yok.
Kadının her dediğine olur vermem. Romantizm falan dozunca olunca iyidir. Erkek dediğin her şeyden önce gücü temsil ediyor olmalı kadın için.
Cevap
16Cevap
Eşi mantıklı konuşuyorsa normaldir diyeceğim ama olmayacak. Onaylayıp bir kısmını yapmıyorsa akıllıdır, her şeyi yapıyorsa kılıbıktır.
Her aşık adam kılıbık değil, bu yüzden kılıbık adam hep kılıbıktır bence aşkla ilgisi yok.
Kılıbıkta değildir, aşıkta... Sadece kadının çenesinden kurtulmak istiyordur😂
Hanımına bağlı olan adamdan zarar gelmez ayrıca o kılıbıklık değil sevgi gerçek sevgi
Öyle sevgiyi yasayacaksam kılıbık olmayı isterim
Olabilirsiniz o halde
Eşinin dediği kendisine uymadığı halde "hee tamam yapalım" diyorsa pasiftir, iradesizdir. Kendinize, her dediğinize okey diyecek köleler arıyorsunuz, nedeni de Türk kızının kibiri, kendinizi bulunmaz nimet, Hint kumaşı zannetmeniz...
Saygılıdır deger veriyordur, kılıbık esinin gösterdigi siddet ve kaba sözlere göz yumana denir sayin orkide aradaki farki atlamayalım
Kılıbık aşıktır her istenilen olmaz ne erkekte ne kadında ritim önemli diğeri bozar
Kılıbık, pasiftir. Hatta kadından korkuyordur diyeyim.
Her şeyin dengesi var sorgusuz yaparsa önemsemiyor yapayım bitsin dşyırduru
Saygılıdır sevdiği için üzülmesini istemez ama ne yazık ki kıymeti bilinmez.
Kılıbık diyoruz biz böylelerine aramızda
saçmalıktır ve en yakın zamanda terk ediilecektir
Seviyordur kılıbıklık degildir
Toydur ilerleyen yıllarda sesi çıkar :)))
Kendi fikri olmayan boş adamdır hazırcıdır.
Kılıbık
Eşimin ise elbette uyum içinde olmsliyiz
Aşıktır
Aşık eşine değer verir
Aşıktır
Karakterlidir
Kılıbıktır
kılıbık ya
asıktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?