26 yaşındayım sayısız sevgilim oldu iyi bir şey mi bu?

Çok sevgilim oldu artık ben de sayamıyorum acaba insanın hiç sevgilisinin olmaması nasıl bir duygu?

Güncellemeler
+1 yıl
Aga hepiniz hakaret etmeye ne meraklıymışsınız , yapay zekanın cevaplarını okumak için paylaştığım trol soru sadece. Tamam hepiniz en dürüst en namuslu insanlarsınız tamam sakin olun
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç sevgilim olmadı diye de paylaştım hadi birazda oraya saydırın dünyanın en dürüst insanları hadi :dd
26 yaşındayım sayısız sevgilim oldu iyi bir şey mi bu?
Cevapla