Hoşlandığım bir arkadaşım var ve sürekli yanında olmama rağmen beni görmüyor, nerede hata yapıyor olabilirim ki?

Benden iyisini bulabilme şansı yok, fakat görmüyor beni ve bende arkadaşlığımız zarar görmesin diye açılamıyorum...

Hoşlandığım bir arkadaşım var ve sürekli yanında olmama rağmen beni görmüyor, nerede hata yapıyor olabilirim ki?
Cevapla