Sevgilimin arkadaşını hiç gözüm tutmuyor , kendim kötü olmadan bunu ona nasıl gösteririm?

Aslında senelerdir gayet düzgün bir çok arkadaşı var ama son yıllarda birçoğu evlendiği için bu kerkeneze kaldı sık sık görüşüyorlar. Bana verdiği izlenimden abazan, kültürsüz,'yolumuzu bulalım' tarzı bi adam gibi anlıyorum. Yaratıcı fikirlerinizi bekliyorum :)
Güncellemeler
+1 yıl
Diğer arkadaşlarıyla vefalı ilişkisini filan övsem de bunun adı geçince sadece yüzümü filan mı ekşitsem acaba
Sevgilimin arkadaşını hiç gözüm tutmuyor , kendim kötü olmadan bunu ona nasıl gösteririm?
Cevapla