Güncellemeler
+1 yıl
Diğer arkadaşlarıyla vefalı ilişkisini filan övsem de bunun adı geçince sadece yüzümü filan mı ekşitsem acaba
Sende kerkenez bir arkadaş bul onun sevmeyeceği bir tip rahatsız olursa tamam şöyle yapalım ben bu kızla görüşmeyeyim ama sende kardeşim görüşmezsin o zaman de
Onun arkadaşından rahatsız olduğunu söylemen en doğal hakkın. Sana SANANE diyecek hali olduğunu düşünmüyorum. Ama aralarında ki ilişkiyi de keseceğini düşünmüyorum bu yüzden siz kötü olursunuz bence yanlış bi hareketini görene kadar bişey deme.
Cevap
2Cevap
Bu konuda konuşmak istemiyorum deyin. Anlamazsa sorar, sorunca anlatın.
sevgiline mi göstermek istiyorsun yoksa arkadaşına mı :)
sen sölersen beni kiskaniyor diye hisseder bence hic karişma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?