Öncelikle belirteyim ki uzun bir hikaye.
2021'in Aralık ayında bana "Sevgili olalım mı?" yazmıştı. Ben o zamanlar hislerimden emin değildim ve en yakın arkadaşımdı ne diyeceğimi bilememiştim ve reddetmiştim. Ertesi sabah bana şaka yaptığını söyledi ben de inanmadım ama belli etmedim. Biz eskisi gibi samimi olduk sonra bir süre daha bana aşıkmış gibi davrandı. Hatta defalarca beni öptü ve "Seni öpmek bu hayattaki en rahatlatıcı şey." dedi. Ama daha sonra bana eskisi gibi değer vermemeye başladı. Ben çok üzüldüm her gün ağladım (oldukça duygusalımdır). Ve ben düşündüm ki ona çok aşığım. Bunun yanlış olduğunu biliyordum çünkü itiraf etmem gerekirse aynı cinsiyetteniz.
Bana geçen başka bir arkadaşından hoşlandığını söyledi. Ben yıkıldım tabii. Sonra da mesaj attı biz bununla sevgili olduk diye. Sonra ben onları kutlayınca "Bir sorun mu var?" yazdı. Ben olmadığını ve sevgili yaptığı için beni unutmamasını söyledim. O da "Asla unutmam." gibisinden şeyler söyledi. Ama eskiden tonlarca mesaj atan kız şimdi iyi geceler mesajıma bile cevap vermiyor. Günde 3 mesaj anca ben bir şey sorunca atıyor. Discord'a bakıyorum sevgilisiyle çevrimiçi beraber konuşuyorlar yani. Sadece beni değil diğer arkadaşını da unuttu. Ben de o arkadaşıyla dertleşiyorum zaten biz onunla da arkadaşız. Kısacası beni unuttu yani.
Biliyorum çok boş yaptım ama cidden yardıma ihtiyacım var ne yapmalıyım?
2021'in Aralık ayında bana "Sevgili olalım mı?" yazmıştı. Ben o zamanlar hislerimden emin değildim ve en yakın arkadaşımdı ne diyeceğimi bilememiştim ve reddetmiştim. Ertesi sabah bana şaka yaptığını söyledi ben de inanmadım ama belli etmedim. Biz eskisi gibi samimi olduk sonra bir süre daha bana aşıkmış gibi davrandı. Hatta defalarca beni öptü ve "Seni öpmek bu hayattaki en rahatlatıcı şey." dedi. Ama daha sonra bana eskisi gibi değer vermemeye başladı. Ben çok üzüldüm her gün ağladım (oldukça duygusalımdır). Ve ben düşündüm ki ona çok aşığım. Bunun yanlış olduğunu biliyordum çünkü itiraf etmem gerekirse aynı cinsiyetteniz.
Bana geçen başka bir arkadaşından hoşlandığını söyledi. Ben yıkıldım tabii. Sonra da mesaj attı biz bununla sevgili olduk diye. Sonra ben onları kutlayınca "Bir sorun mu var?" yazdı. Ben olmadığını ve sevgili yaptığı için beni unutmamasını söyledim. O da "Asla unutmam." gibisinden şeyler söyledi. Ama eskiden tonlarca mesaj atan kız şimdi iyi geceler mesajıma bile cevap vermiyor. Günde 3 mesaj anca ben bir şey sorunca atıyor. Discord'a bakıyorum sevgilisiyle çevrimiçi beraber konuşuyorlar yani. Sadece beni değil diğer arkadaşını da unuttu. Ben de o arkadaşıyla dertleşiyorum zaten biz onunla da arkadaşız. Kısacası beni unuttu yani.
Biliyorum çok boş yaptım ama cidden yardıma ihtiyacım var ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer