Sevgili yapınca beni unutan arkadaşıma tepki göstermeli miyim?

Kız arkadaşım sevgili bulunca beni unuttu. Yazmıyor ve aramıyor. Hatta ben arayınca bile geri aramıyor. Dün yanıma gelecekti ve gelmedi. Zor bir süreç geçirdiğimi bildiği halde hal hatır sormadı. En zor zamanlarında ben onun yanındaydım. Onun böyle yapması beni üzüyor. Ona tepki göstermeli miyim? Veya hiç umrumda değilmiş gibi mi davranmalıyım?

Sevgili yapınca beni unutan arkadaşıma tepki göstermeli miyim?
Cevapla