Sevgili yapınca dost dediğim insan unuttu beni?

Kendisi İstanbul'da yaşıyordu Ben de ona kilometre uzakta yaşıyordum kuzeniz benim yanıma gelip 3 ay burada kalacağını söyldi geldi ve sırf benim için geldi zaten sonra bir gün bir arkadaşımla karşılaştık ve ama bak benim arkadaşım dedim o günden sonra çocukla konuşmaya başladılar tabii biraz benim sayemde oldu bu sonrasında işte benden uzaklaşmaya başladı hatta yersiz kıskançlıklar yapmaya başladı Ben Bir ilçede yaşıyorum aileni burada gezilecek çok yer yok varsa da hepsi birbirine çok uzak ve benim bir arabam olmadığı için ama gezdiremem ve öğrenci olduğum için param da yok Ben dershaneye kayıt oldum annem ve kız kardeşim çalıştığı için evde tek başına kalıyordu küçük bir kız kardeşim daha var ve ona bakıyordu benim kapıdan daha girmemi beklemeden Ben buluşmaya gidiyorum diyordu ve asla yüzüme bakmıyordu bir şey anlatıyordum oralı olmuyordu telefonundan başını kaldırmaya bile tenezzül etmiyordu neyse işte ben yarın ile gideceğim dedim sen de gelir misin hayır ben iki kişiyle buluşacağım gelemem deyip kapattı odamı istila etti benim kıyafetlerin falan hepsi yerde ona çekmecelerimi verdim makyaj çekmecesi dahi verdim yani kendi makyajlarımı bir kutuya koyup geçenlerde bana kızıyordu beni gezdirmiyorsun kandırdın beni buraya getirdin hiçbir yere gidemiyoruz halbuki ben buraya gel seni gezdireceğim diye bir şey de demedim çünkü zaten yaşadığım bir yer çok ıssız benim önüme attığım kemikle yetiyor ve üstüne benim evimde kalıp gezip dolaşıp beni bir taraflarına takmıyor
Sevgili yapınca dost dediğim insan unuttu beni?
Cevapla