Başkasıylayım ve ciddiyim ama gidipte gelmeyen ve gelmecek olanı özlüyorum neden? :((?

çok sevdim, çok mutlu dakikalar ve heyecanlar yaşadım öpüşünde bile ayrı tat olduğunu, bakışındaki masumiyetini ve bana olan düşkünlüğünü özledim :(((
öyle masum hayaller kurardık ki, öyle masum dakikalar geçirirdik ki nasıl bozuldu aramız nasıl gitti nasıl gittim hala anlayabilmiş değilim. başkasıylayım ve durum ciddiye bindi ama içimde bir sönmeyen ateş var ve biliyorum ki hiç sönmeyecek dinmeyecek içimde kalacak..
o gideli 3 yıl oldu ama her zerrem hala onu özlüyor mesela az önce ALİ KINIK-SON BİR DEFA yı dinledim gözlerim doldu
şu an GÖKHAN TÜRKMEN-BİLE BİLE YANDI YÜREĞİM dinliyorum ve kahretsin ki süzüldü gözyaşım bir zamanlar masum öpücükler taşıyan yanaklarımdan..
ne yapayım tavsiye verin bana arkadaşlar?
Başkasıylayım ve ciddiyim ama gidipte gelmeyen ve gelmecek olanı özlüyorum neden? :((?
Cevapla