Gözümün önünde başkası ile yazışıyor nasıl pişman edebilirim kendimi uzak tutamıyorum ondan?

Merhaba daha önce de yazmıştım kendi kurumumda benden beş yaş küçük biri ile bir aylık ilişkim oldu ama şu an araya mesafe koyduk herhangi bir yakinlasma ve temas halinde bulunmuyoruz bana benden etkilendiğini ama artık hiç bir etkim kalmadigini söyledi ama ben ona maalesef sırılsıklam aşık oldum uzak duramıyorum kendisinden hep yanımda olsun istiyorum benim mesajlarıma bir saat sonra cevap veriyor ama Rus bir kızla altı ay öncesine kadar konuşuyormus gene konuşmaya başlamış onla şu an kız mesaj attığında anında cevap veriyor ve yüzünde güller açıyor canım acıyor bilirsiniz bir kadın sevdiği adamı başkası ile gülerken göreceğine acılar içinde ölmesini görmeyi tercih eder artık umut yok biliyorum bunu kendime yavaş yavaş itiraf ettim ama şu icimdeki kullanilmislik hissini nasıl Atacam bilemiyorum lütfen bana yardım edin uzak durmak istiyorum ve elinden neyi kaçırdığını farketmesini

Gözümün önünde başkası ile yazışıyor nasıl pişman edebilirim kendimi uzak tutamıyorum ondan?
Cevapla