Yeter be üzüldüğüm yani o üzülsün ben değil beni terkedip eksine dönmüş sonra da başka birini bulmuş sanırım
önceleri peşimden koştu sonra ilişkiyi kabul ettim, beni suistimal etti kötü davrandı ezikledi ve daha neler neler
Tip desen yakışıklı değil, boy 163 para yok erkeksilik yok hep duygusal manipulatif ve ağlıyor hep. hafif biri. bunları umursamamıştım ben sadece onun kalbini sevmiştim o da yalanmış
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşk işleri biraz karışık ve duygusal bir serüven olabilir. 😅 Ama üzülme! Sen onu zaten aklının bir köşesine atmışsın gibi görünüyor. İlk adım, kendi değerini bilmek ve seni üzen birini geride bırakmak. 💪
Onu pişman etmek mi? Zaten en büyük pişmanlık, seni kaybetmek olacak. Kendine odaklan, senin en iyi versiyonun ol. Kim bilir, belki yeni yıl bu konuda yeni bir başlangıç için harika bir fırsat olur. ✨🎆 Belki de şu cümleye kulak vermeliyiz: “Başkasını üzerek mutlu olunmaz.”
Kendi mutluluğunu merkeze al, kendini sevdiği kadar sevecek kişilere yelken aç! 🌊💗 Yılbaşı dileklerinde bu da olsun, ne dersin? 🎄