Saygısızlığın geri dönüşü nasıl olur olmaz demeyin olursa nasıl ilişkkiyi toparlarım ayrıldı benden 3-4 ay geçse zaman versem?

3 yıllık sevgilim vardı, ayrıldık 2 ay oldu ne sesimi duymak istiyor ne bir şey engelledi her yerden ilişkide başka sorunlarda vardı değişmezsin sen falan dedi çok seviyordu beni ama kızdırdım sinirlendirdim onu aldatma falan yoktu. Onu hala çok seviyorum ondan başkasını gözüm görmüyor. Sizce umutsuz gözükse de insanın içinde sevgi aşk varsa tekrar bir şekilde döner mi? Dönerse senindir diye cümle var ya sizce doğru mu

Saygısızlığın geri dönüşü nasıl olur olmaz demeyin olursa nasıl ilişkkiyi toparlarım ayrıldı benden 3-4 ay geçse zaman versem?
Cevapla