Sileyim mi, tavırlara rağmen zamana mı bırakayım?

Samimi bir soru soracağım çünkü ikilemdeyim. Ben pek araf insanı değilim, her şey net olmalı. Yaklaşık 20 senelik en yakın arkadaşım ki kendisi 6-7 senedir bolca derdimi dinlemiştir, destek olmuştur. Zamanla yaşadıklarım ciddi problemler olsa da yaşadıklarımı hor görmeye ve kısaca ciddiye almamamı söylemiştir. Bana göre bir kız kardeş gibi olduğu için her derdimi onunla paylaşıyordum, yeri gelince ben de ona destek oluyordum. En son geçen sene ciddi bir problem yaşadım ve bana tavrı sorun benden kaynaklanmasa da aman ya ne bu şimdi dedi, garip bir hor görüştü. (bu ara da meslektaşız ama onun çalıştığı ortamla benim çalıştığım ortamı paris ve herhangi bir köy olarak kıyaslayın. Dolayısıyla iş yerimde sıkıntı çok. Daha sonra aradım umursamadı, mesaj yazdım umursamadı, soğuk bir nezaketle cevap verdi ve 1 senedir geri dönmedi. Bugün artık silmeyi düşünüyorum bu arkadaşımı.
Sileyim mi, tavırlara rağmen zamana mı bırakayım?
Cevapla