Bazı şeylerin telafisi zamanla olabilir ama herşeyi zamana bırakmak ne kadar doğru?



Bir işi zamana bırakmaktan başka ne yapılabilir ki? Yani başka bir alternatifi var mıdır nedir?
Cok dogru bence zamanla hersey geciyor
Zamanı tersinden okuyup kendilerini ona bıraksalar daha güzel olur aslında
Oda var
Cevap
0Cevap
başka çaren yoksa mecbur zamana bırakıyorsun..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar