3 yıl önce biri tarafından terkedildim, zamanla geçer diyorlar ama geçmiyor ne yapacağım?

aynı şehirde yaşıyoruz, karşılastıgımız ortamlar oluyor. ve ben bir türlü unutamıyorum. yoğun bir hayatım var. dışarıdan gören çok mutlu zannediyor ama ben ne zaman kendimle baş başa kalsam ağlıyorum. gelen teklifleri max. bir gün görüştükten sonra reddediyorum. kimseyle yapamıyorum artık. dua ediyorum, kendimi başka seylerle mesgul ediyorum ama kalbim huzur bulsa da bu çok kısa süreli oluyor. onun başkasını sevme ihtimali bile canımı yakıp duruyor. bunu yaşayan ve sonunda başkasıyla tanısıp mutlu olan biri var mı gerçekten... iyi hikayeler duymaya ihtiyacım var. yasım 23. çok korkuyorum bir gün yanlıs bir evlilik yaparsam da mutlu olmazsam diye

beni terkeden kişi kendisi, fakat benim de içinde yer aldığım tweetleri beğenmekten, rt yapmaktan çekinmiyor. kurdugum bir whatsapp duyuru grubu var, içinde yüzlerce kişi var ve 3 yıldır o da aralarında. neden çıkmadıgını anlamıyorum. bu çelişkiler bana kafayı yedirtiyor. benimle iletişime gecmiyor, ortamda görünce önceden bazen bakardı şimdi suratıma bakmıyor. sevseydi gelirdi değil mi? dayanamazdı. bir şey yazardı. sosyal medyadan engeli kaldırırdı. ben kaldırdım yaklasık bir yıl sonra fakat o kaldırmadı.

3 yıl önce biri tarafından terkedildim, zamanla geçer diyorlar ama geçmiyor ne yapacağım?
Cevapla