aynı şehirde yaşıyoruz, karşılastıgımız ortamlar oluyor. ve ben bir türlü unutamıyorum. yoğun bir hayatım var. dışarıdan gören çok mutlu zannediyor ama ben ne zaman kendimle baş başa kalsam ağlıyorum. gelen teklifleri max. bir gün görüştükten sonra reddediyorum. kimseyle yapamıyorum artık. dua ediyorum, kendimi başka seylerle mesgul ediyorum ama kalbim huzur bulsa da bu çok kısa süreli oluyor. onun başkasını sevme ihtimali bile canımı yakıp duruyor. bunu yaşayan ve sonunda başkasıyla tanısıp mutlu olan biri var mı gerçekten... iyi hikayeler duymaya ihtiyacım var. yasım 23. çok korkuyorum bir gün yanlıs bir evlilik yaparsam da mutlu olmazsam diye
beni terkeden kişi kendisi, fakat benim de içinde yer aldığım tweetleri beğenmekten, rt yapmaktan çekinmiyor. kurdugum bir whatsapp duyuru grubu var, içinde yüzlerce kişi var ve 3 yıldır o da aralarında. neden çıkmadıgını anlamıyorum. bu çelişkiler bana kafayı yedirtiyor. benimle iletişime gecmiyor, ortamda görünce önceden bazen bakardı şimdi suratıma bakmıyor. sevseydi gelirdi değil mi? dayanamazdı. bir şey yazardı. sosyal medyadan engeli kaldırırdı. ben kaldırdım yaklasık bir yıl sonra fakat o kaldırmadı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer