2 buçuk yıl önce ayrıldım ve başka biri olmadı. Neden böyle oluyor?

Merhaba arkadaşlar, size bir sorum olucaktı.2buçuk yıldır ayrıldım canım birinden, ama o zamandan beri hayatımda biri yok. Yani ben biraz korkuyorum kötü biri olucak diye. Hem karşıma iyi birileri de çıkmıyo. Bazı kız arkadaşlarım hatta alay ediyolar benimle. Sizce tüm bunlar neden oluyo?
2 buçuk yıl önce ayrıldım ve başka biri olmadı. Neden böyle oluyor?
Cevapla