Benim başıma şu 2 senedir gelen kalmadı ya tek ben yalnız değilim demi?

Sürekli bir işe gireceğim zaman başıma bir şey geliyor illa işe gitmeden önce 1) feci hasta olduğum zaman oldu

2) regl +talihsiz bir kaza oldu

3) bayılacak derecede kötü oldum

Bir işaret mi acaba kskdkd

Benim başıma şu 2 senedir gelen kalmadı ya tek ben yalnız değilim demi?
Cevapla