Sürekli bir işe gireceğim zaman başıma bir şey geliyor illa işe gitmeden önce 1) feci hasta olduğum zaman oldu
2) regl +talihsiz bir kaza oldu
3) bayılacak derecede kötü oldum
Bir işaret mi acaba kskdkd
Sürekli bir işe gireceğim zaman başıma bir şey geliyor illa işe gitmeden önce 1) feci hasta olduğum zaman oldu
2) regl +talihsiz bir kaza oldu
3) bayılacak derecede kötü oldum
Bir işaret mi acaba kskdkd
Aslında onlar aksiklikler dayanman için jskks
Ben gecemedim sınavı efem
Ben de efem hsjsjkss
Evren bile çalışmanı istemiyor reis 😅
Harbiden jsjsjdj başta öyle hevesli oluyorum sonra bir anda böyle olunca hiç bir heves kalmıyor
Onu geçtim babamın geleceği zaman da regl oldum artı işe de gitmem gerekti ve bunalıma girmiştim oysaki çok istiyordum babam gelsin yanına gideyim yine yanına gittim de hayat enerjim söndü resmen
Ney gelir bu arada anlamadım nsjdj
Gelmez
İnşallah hayırlı bir iş çıkarsa karşıma gelir
Aminn
Estağfurullah işim yok benim senin işin varsa ben tutmayayim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
geçmiş olsun düzelir umarım
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim ☺️
Regl bilinen bir durum diğer kaza neydi
Kardeşim yüzünden oldu ağzım yaralandı dişim de ve yemek yemekte çok zorlandım
Allah beterinden saklasın gerçekten görünmez kaza
Aynen amin
Bir kurşun döktür nazar duası okut
Kurşun dokturemem korkuyorum ksksks
Nazar degmemistir bence yani biraz düşünüyorum nazar değdiğini ama hala emin değilim ne bilim olumlu bir özelliğim yok
Kendince yoktur ama karşıdan bakınca olabilir
Teşekkür ederim okutucam nazarsa buna sebep vallahi çok zormuş ya
Rica ederim ne demek 🌺💐🌼😍
Yani doğal bence
Şunu düşün çevrendeki insanlar senin kadar hastaneye gidip gelmedi benim sürekli bir aksilik her şey mideme dokunuyor bir anda hasta oluyorum garipsedim sadece yoksa normal iyi günler kadar kötü günler de olacak elbette
Tamamda gene normal ağa vücuduna zararlı bir şey yediyse haberin yoktur zehirlenmissindie etkisi uzjn surer filan fazla negatif düşünme demek istiyorum sadece
Anladım
Ama gerçekten mıknatıs misali bela belayı çekebiliyir
Evet yapacak bir şey yok iyi günümüz de olacak kötü günümüz de ne olursa olsun pes etmemeliyiz
Parayı vurcan sen
Keşke kskdkf
Görürsün
İnşallah iyi ve kötü günleri kabul ederek yaşıyoruz hayatı
Evet maalesef
Şansızlık diyelim
Evlensen Kurtuldun
Evlensem de olacak gibi değil
Nasilsin
Namaz kıl
Kılıyorum da yine aynı değişen bir şey yok zaten 2 senedir namaz kılıyorum başım dertten kurtulmadi tabiki bunu namaz kılıyorum dine yöneldim diye oldu demiyorum imtihan için aslında
Teşekkür ederim ☺️ dikkat edeceğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar