Yaşıtım olan kızların evlenmeleri bana çok rahatsız edici geliyor. Karşı cinsi de pç olarak görüyorum. Neden evleniyorlar?

Merhabalar, 23 yaşındayım eylülde 24 olacağım sitede veya gerçek hayatta evlenme meraklısı olan çok kadın var benimle yaşıt. Bu beni çok rahatsız ediyor. Kendimle yaşıt kadınların evlenmelerini hatta sevgililerinin bile olmasını asla istemiyorum. Karşı cinsi zaten or. çocuğu olarak görüyorum. Diğer kadınlar bunu göremiyorlar mı yani onların ne halt olduklarını anlamıyorlar mı? Bir de evlenmek ve sevgililerinin olması, e*kekler bana çok banal geliyor. Kadınları nasıl bilinçlendirip evlilikten vazgeçirebiliriz?

Yaşıtım olan kızların evlenmeleri bana çok rahatsız edici geliyor. Karşı cinsi de pç olarak görüyorum. Neden evleniyorlar?
Cevapla