Kızların geneli neden evlenmek için can atıyor bu evlilikte ne var böyle?

Arkadaşlarımın-kuzenlerimin yarısı böyle. Mesela bi deprem oluyor bi arkadaşım diyor ki evlendiğimi görmeden bir şey olmasın Allah korusun diyor. Bi tanesi ailesi vermedi diye çocuğun yaşadığı şehre çocuğa kaçtı. Bi de komik olan sanki biz evlilik meraklısı olmayan kesim olarak bunları kıskanıyoruz gibi düşünüyolar kendi akıllarınca. Kuzenim bana iki gelinlik modeli gösterdi bana hangisi olur sence diye. Sen balıketli olduğun için bu model olmaz diğeri daha iyi deyince beni kıskanmana gerek yok sende benim gibi olabilirsin evleniyorum diye kıskanmana gerek yok dedi. Şok oldum kaldım. Eee iyi de ben öyle olmak istemiyorum meraklı değilim böyle şeylere. Bi arkadaşım instagramdan tanıştığı çocukla evlendi. Yani yeter ki evlensinler çocuğun kim olduğu önemli değil. Ne var bu evlilikte? Bazı kızlar neden bu kadar evlilik için can atıyor? Gerçekten merak ettim sebebini.

Kızların geneli neden evlenmek için can atıyor bu evlilikte ne var böyle?
Cevapla