ERKEK ARKADAŞIMIN ARKADAŞIYLA BULUŞMASINI İSTEMEDİĞİM İÇİN HAKSIZ MIYIM?

Ben kıskanç bir insanım erkek arkadaşım haftada 1 veya 2 kez arkadaşlarıyla buluşmak istiyor bunun üstüne hep kavga ediyoruz bunu bilmesine rağmen dışarı çıkıcam diyo bazen haklı olduğunu düşünüyorum ama gerçek bir mağara insanı olduğum için hep olay çıkartıyorum ve az önce bu konu yüzünden saatlerce kavga edip ayrıldım nasıl geri barışırım veya barışmalı mıyım?
Barış
Haklısın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
ERKEK ARKADAŞIMIN ARKADAŞIYLA BULUŞMASINI İSTEMEDİĞİM İÇİN HAKSIZ MIYIM?
Cevapla