KIZ ARKADAŞIM AYRILDI AMA BENDE KABUL ETMEK ZORUNDA KALDİM ARTİK YORULDUM GORSULERİNİZE İHTİYACIM VAR?

COK UZUN OLDU OKURSANİZ COK SEVİNİRİM Kendisi bana Instagramdan yazdi öyle tanıştık kendi yazması beni etkilemişti ve ilk kendi açıldı falan 2 yıllık ilişkimiz sürdü son 2 ay kavga gürültü oldu en son kavgamizda çok kalbimi kırdı bende ayrilicaz dönüşü olmasın diye anne baba sovucem dedim tabikide yapmadım o anlık sinirdi sonra ayrıldık tabi ben mal gibi kabul etmedim 4-5 gün konuşmadık sonra üstüne gittim aradım konuşalım dedim sonra bir şans verdi ertesi gün yine soğuk yaptığı için konusmayacaksan söyle dedim ayrıldı benden bu sefer kafamda bitti eskisi gibi hissetmiyorum arkadaş gibi görüyorum dedi soğudum dedi üstüne gittikçe soğumuş 15 gün konuşmadık yanına gittim ağladım orada ama sürekli bağırdı adam gibi sözünde dur ayrılmaya geldin falan dedi artık sadece evlendigimizde haberleselim dedi yanına gittiğimde fotoğraflari sildim dedi ama ısrarla göster diyince şimdi siliyorum dedi numaramı yanımda sildi takip edemezsin beni wp dan falan dedi etmiyorum ki dedim öyle gitti sonra aradım helallestik ayrıldık telefondan sonra evime gittim farklı şehirlerdeyiz 1 ay boyunca hergun aradım çiçek yolladım arayınca rahatsız oluyormuş korkuyormus benden manipülasyon ve narsistlik yapıyormuşum dedi ve canım mal dedim diye çok kiriliyordu ve hayatında böyle şeyleri duymamış biri hatta kavga bile etmemiş biri narsistlik manipülasyon yapıyormuşum ilk defa senden duyuyorum bunları dedim ilk ciddi ilişkimdi herseyi beraber yaptık ilişki dahil üniversiteye giderken yapmadığı şeyleri benle yaptı çiçekler hediyeler yardımına ihtiyacı olduğunda yanında oldum her anlamda ama ayrilicam diyince 1 ay da sürekli üstüne gittim soğudum eskisi gibi hissetmiyorum ve arkadaş olarak görüyorum dedi şu an ne yazıyorum ne bir şey yapıyorum 10 gündür ondan öncede 15 gün konuşmadık yanına buluşmak için aradım okadar ama seviyordu çok iyi biliyorum bir anda böyle oldu anlamadım yani kapalıydı giyimine karismadim ne isterse yaptı sadece haber ver dedim öyle zamanlar oldu ben gittim yanına okuyordu destekledim kisitlamadim ama 1-2 aydır ayrılmayalım diye sıktım böyle ama benimde hatalarım var kabul ediyorum ne yapmam lazım artık ya da böyle diyip dönen oldumu?

Güncellemeler
+1 yıl
Soğudum diyip dönen oldumu hiç dönmem diyip ya da yaşadıklarıma yorum yapacak var mı?
KIZ ARKADAŞIM AYRILDI AMA BENDE KABUL ETMEK ZORUNDA KALDİM ARTİK YORULDUM GORSULERİNİZE İHTİYACIM VAR?
Cevapla