Uzak mesafedeki kız arkadaşımla ayrıldık ve beni daha fazla tanımadan sevgili olamayacağımızı söyledi?

Uzak mesafedeki kız arkadaşımla ayrıldık ve beni daha fazla tanımadan sevgili olamayacağımızı söyledi, 1 ay öncesine kadar her şey çok güzel ilerliyordu son haftalarda mesajlarıma çok geç dönmeler falan yaşanmaya başladı. Hiçbir şey yok iken bir anda benden kaçmaya başladı. Kendimi çok kötü hissediyorum. Ciddi düşünüyorduk zaten her şeye rağmen her şeyin üstesinden geliriz dedikten sonra ayrılmamızı ve seni daha fazla tanımak istiyorum dedi. Şimdi ise bana karşı çok soğuk davranıyor önceden mesajlarıma hemen cevap verirdi şimdi ise 4-5 saat sonra cevap veriyor. Böyle olunca da muhabbet azalıyor ve benim onu "daha fazla tanımak istiyorum" cümlesine takılıyorum. Az konuştuğumuz için onu iyice tanıyamıyorum. Ayrılalı 3-4 gün oldu ama çok değişik davranıyor. Bu durum beni çok üzüyor. Okulum bitince yanına atama isteyecektim oysa ki. Neler neler düşünmüştük. Ben bu kızla konuşmayı devam ettireyim mi yoksa rahat mı bırakayım. Onu düşünmeden edemiyorum her gün arayıp konuştuğum kız bana soğuk yapıyor ve sebebi beni iyice tanımaması ve hızlı gitmemizmiş. Ben ona seni 10 yıl olsa bile beklerim demişken ilişkiyi yavaştan almamıza rağmen bunları yaptı. Üzgün olduğunu söyledi ilerde ne olur bilemem artık ilerde bakacağız dedi. yok mu yorum yapabilecek ya da yardımcı olabilecek birisi.

Güncellemeler
+1 yıl
Neyse yapılacak bir şey yok zamana bırakmalıyım sanırım. Mesajlarımın sayısı son günlerde çok aşırı azaldı günaydın merhaba iyi geceler max muhabbet.
Uzak mesafedeki kız arkadaşımla ayrıldık ve beni daha fazla tanımadan sevgili olamayacağımızı söyledi?
Cevapla