1 aylık ilişkiyi kurtarmaya çalışmak aptallık mı? Bırakıp başka birine mi bakmalıyım?

Sorum gayet net arkadaşlar, bir aydır tanıdığım ve sevgili olduğum bir çocuk var. Birkaç kez ayrılmamak için barış yolunu seçtim ama küçük şeylerdi. Mesela beni görmeye haziranda da değil ağustosta geleceğim deyince yaygara çıkardım o da sen bana güvenmiyor musun? Ciddi olduğumu düşünmüyor musun dedi? Vs hayır ama seni özledim dedim kurtarmaya çalıştım. İstersen para göndereyim kendine bir şeyler al dedi onu da kabul etmeyince benim paramı neden kabul etmiyorsun dedi. Neyse bu seferde para kabul edemem dedim sakinleştik normal devam ediyor.. size Sorum şu ilk zamanlarda kafamızda bir soru varsa hemen bırakıp başka birine mi bakmalıyım

1 aylık ilişkiyi kurtarmaya çalışmak aptallık mı? Bırakıp başka birine mi bakmalıyım?
Cevapla