AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
138Cevap
Çoğu işinde gücünde deği o yaşta 25 i geçmesi gerek bir erkeğin artık evlilik için olgunluk artı 30 anca
21 yasndaki çocukla nasıl ciddi hayaller düşünebiliyorsun?
Bilşyorum aşırı aptalca. Ama alılkanlık yani off öyle
salagın cümlesinden sonra seni ciddiye almaması gayet normal
Takılıyorum bazrn ne taktın oraya ki
2 yıl önce, 18 yaşında ki ve 24 yaşında ki birinin ne nasıl bir kafa denkliği olabiliyor? Ya sen ergensin ya da diğeri olgun. Çünkü 18 yaşında ki bir bireyin olgun davranması düşük bir ihtimal istisnalar hariç.
Seven kişi bı yolunu bulur imkanı olan gelir veya kız ise bir güzellik yapıp sevdiğini mutlu eder bunun ki hem ayranım. dokulmesin hem... anladın sen
21-26 ayrı saçmalık, 21 yaşındaki birinden (ki şu zamanda) ciddi bir şeyler beklemen apayrı saçmalık.
Yaşça küçük erkek iliksinsen memnun olan hiç bir kız arkadaşım yok. Hepsi sonunda hüsrana uğradı. Bnden tavsiye uzak dur.
Yaş önemli değil bu konularda olgun mu görüşleri düşünceleri ona bak güven verdiyse olabilir her şey bu zamanda bakıyorsun 15 yaşında çok olgun olan var 25 yaşında çocuk gibi olan var
Yani ilişki konularında kötü kaçıyo nedense ve oda biliyor olmayacağını bundan sanırım. Yaş farkı uzak mesafe aileler vs
Ozaman bu kişi olgundur bir ihtimal uzamadan ya bitririn ya da sadece arkadaş kal
Aynen ergen değil pek. Ama gidip gelmesi yazması dengesizce. Haklı değil miyim dediklerimde
Alismissin sana ozaman bağlı olmuş olmayacak bir şeye bağımlı olmuş bilemiyorum çözümü
maalesef ikimizde böyleyiz olmayacpız ama işte sonuda yok off nasıl çözülür bilmiyorum ya
Insan gibi karşılıklı bitriin ya da sadece arkadaş kalın yoksa sen başka birini istersen rahatsız olur veya tam tersi sıkıntı çıkmasın
Arkadaşız evet. Nerden tanıştık ya böyle olacağını bilseydim aslaaa konulmazdım ilkte
Tamam şu an ciddi şeyden çıkin sadece knk olun hem konuşursunuz hem daha az samimilik bir sınırı olur yarın bir gün evlneseniz daha az üzülürsunuz
Ya ben eminim bunla evlendik diyelim anlaşamayız ki öyle hissediyorum. Araya mesafe koydum evet samimileştik ondan beklentiye girdim
He işte bir mesafe olsun az konuş geç cevap ver işim var de zor olsda bunu yap ki o beklenti çocukta azalsın yavaş yavaş normal knk moduna girsin
Onda bi beklenti yok kü zaten. Bana hep duygularımı belli edemiyorum diyo.
Demekki beklenti var onu dediğine göre şöyle beklenti bir aşk duygusu var belki çocukta ama olmayacağıni biliyor bu işin çıkmazda kalmış
Yani belki seviyodur ama olmayacağını bildiği için geri vites yapıp duygularını bastırıyodur öylemi
Aynen öyle sen bu durumdan hem kendin kurtul hem çocuğu rahatlatabilrsin ama tabi sen bilirsin
Erkekler çok sevse de olmayacaksa duygularını hiçe sayabiliyolar dimi?
Genel bir şey diyemem kişiden kişiye değişir
Uzak mesafe ilişkisi yürümez boşuna ümit bağlama derim
Yahu gerçekten boş bir insansın 2 yıl geçirdiğin insana canım diyorum madem neden geçirdin 2 yıl sen 26 o 21 sencede belli değil mi niyeti ciddi olmadığı kültürler uymuyorsa bas engeli geç
Abicim bana neden sen gibi çabalayan birisi gelmiyor şu çabanın gittiği erkeğe bi bak kafayı yicem 😂
Off sorma ya sormaaa başka erkeğe yapsam evlenirdim
Valla ben anlamıyorum bu dünyanın bi imtihanı heralde sen gibi birisi denk gelmiyor bana aynı şekil sana da denk gelmiyor
İmtihamım sanırım yaşamam gerekşyodu
Bence yol yakınken dön
Kız zamanına yazık, çıkar hayatından bu ergeni.
Evet aşkom yaa büyük bi hata yaptım büyük hemde ne büyük
Çıkardın mı bari her yerden
Evet sildim knka he yerden
Gururunu kırıp öyle çıkaraydın jsksbjdhs artık prenses erkeklere acımak yok
Ayy sorma tam prensesti her şeyi benden bekliyo yok yaa
İyi yapmışsın hayatına bak
Erkegin prensesimi olur, kirmak ne parcala onu dostum ✌️
İki yıldır uzaktan uzağa konuşup bir de ciddi ilişki mi bekliyorsun. Senin yanına gelmeye bile cesaret edememiş kişiden çok fazla beklentin var bence. Alışkanlıklar zamanla geçer şutla bir an önce 26 yaş tehlikeli yaşlardasın😀
Ya ama tipim küçük insn bana 18-20 diyen var ondan sırf yaşım geçiyor diye evlenimmi sevmedğim biriyle
Tabiki de sevmediğin biriyle evlenme ama iki yılını heba etmişsin ona yazık olmuş sanki
Herkes demiş çocuk daha ama teyzemin oğlu 19 daha ve evlendi kaçırdı kızı. Şimdide askere gidecek yani seven bi şekilde napıyo ediyor alıyo kızı
Oha soru ne kadar tutmuş ben uzun uzun yazmicam ayrıl arkandayım oluru bu ussjsjs
Engelle geç bu çocuktan ne köy olur ne kasaba.
Çok çabuk kestirip attin
Kafana göre takıl kanka evliliği saçma buluyorum tek bildiğim bu.
Erkekler biraz geç olgunlaşıyor. Gerçi olgun olanları da ayrı bişi erkeklerddn olmaz
Senden küçük olması sorun değil. Yaşı bir erkeğe göre ciddi ilişki açısından çok küçük kalıyor.
Evet. Ya zaten nezmn onla tartışmaya kalksam kaçıyo sevmiyorum tartışmaları diyo onu suçlasamda tartışmıyonasla adamakıllı bişeyi çözemiyorum ya
Erkekler geç olgunlaşıyor maalesef. olgunluk açısından aranızda en az 8-10 yaş var sayılır. sanaldanmı tanıştınız?
var mı gelişme
Bişey olduğu yok aşko saldım ben onu bişey olmaz. Bana hakettiğim değeri sevgiyi veremez o.
kaybetmiş senin gibi kadını slk.
evet o zamanlar erkeklerin hızlı dönemleri oluyor
seninle takiliyo isye ciddi oldugunu dusunmuyorum ciddi olsa bulusurdunuz zaten
Net bir karar alın, gerekirse ayrılın. Ama sen gerçeği soyle bakalım, tipini mi beğenmedin çocuğun yoksa sevgisini mi?
Sevgisi yoktu ki
Peki ya tipi onu beğendin mi, sanki beğenmemişsin gibi sezdim
Sevdim ya benim için karakter önemli tipide iyi yakışıklı zaten 193 boyu var üniversitede spor bilimlerini okuyor hakkını yemiyim baya yakışıklı
İşte elendin
Tipe bakarak aşık olmuşsun en büyük hatayı yapmışsın
Tip nedir ki iç güzellik ve adamlık olmadan sonra
Ya hayır tipe bakarak değil iyi bir karakteride var
Ama hani diyorum yinede dışıda iyi çocuğun ama ben sohbetine düşmüştüm
Sen dediğimi yap şimdi yaz, sor kendisine. Benimle ciddi misin yoksa değil misin diye sor
Yok ya istemiyorum artık. Erkeklerin bi yerini kaldırmaya gerek yok bence.
Değil ama saçma biri ise sonuç saçmalık olur onun ne amaçla ilgi duyduğunu çözmen lazım
Kardeş bu kurgu yeteneğini wattpadde kullansan çok tutulan bi kitabın olabilirdi boş vakitlerini o şekil değerlendir abi tavsiyesi
Sence sorunlu muyum ya ben
Ergenlik çağındaysan olabilir , neyin saçma neyin mantıklı olduğunu kestiremeyebilir insan o dönemde , sadece farkına varman daha hızlı olsun diye söyledim
26 yaşında ergen mi olur ama dkmdöd
Bir mâl daha sevgili seyirciler alkışlarla sahneye alıyoruz...
Okuyunca çocukluk gördüm sendende ondada ama sen büyüksün o çocuk 21 yaşında ne bekliyorsun bende 26 yım 21 yaşındaki çocuğa sevgili koca gözüyle değil kardeş gözüyle bakarım. Bide görüşme falan yok konuşmayı kes kendi dengin biriyle konuş
Ben 26 yım ama bende daha ergenlik var zaten tam olgunlaşamasım ki tipşmde küçğk duruyor
Anlıyorum ama yaşıtlarınla takil
Değil kimin ne oldugunu bilemeyiz 21 fatih sultan Mehmet han örnegi var
Sübyanlarla uğraşma kendinden böyyüg birini bul 🙄🙄
Erkegin yapisina göre degisir eger cididi iliski insaniysa olabilir neden olmasin
26 yaşındasın bence çocuk değilsin oyalanma o insanla eğer böyle mutluysan takıl 😉
Valla senden beklemek kadar sacmalık olacagını sanmiyorum
21 yaş cocuk bence denginle ol derim.30 lu yaslarda olsa neyse aman 21 çok küçük..
O bilmiyor bari sen ne istediğini bil.
Hayatımda hiçbir zaman ne istedğimi bilemedim ki ondan başıma gelşyor bunlar
Bu çoçuk değişmeyecek böyle de devam edicek, toksik ilişki istiyorsan devam ede bilirsin karar senin.
Ya ne olur aklını başına all
Malım ben
Ya öyle de değil ama vardır içinde eksik kalan birseyler , onun sebebi dır, kijusmaknistersen yzarsim
iliskinizde ne cok red flag var!
1- Uzaktan iliski
2- yas farki
3- online tanisma
Ihtimal sifir
Bahsettigin cocugun akli muhtemelen bammbaska yerlerde ve kafasi karisik Bence uzak olmasaydi olurdunuz
Bu konuları ciddi konuşmak gerekir. Karşı tarafın beklentisi nedir, tavrı, duruşu, düşüncelerini iyi anlamak gerekir. İlişkiyi beklentiler sıkılaştırır/yıpratır.
Ya o bana geleceğimiz yok dedi yaş farkı var dedi sonra sildi beni sonra tekrar ekleyip aradı açmasım uzun süre geçti ve yazdı sonra yine aradı öyle konuştuk sonra ben artık sıkıldığımı söyledim işte o da saygı duyuyorum sen bilirsin dedi
Karar tabiki senin, ilişki oyun değildir bence. Bir ekle bir çıkar sonra sen bilirsin olmaz. Ortak karar ile hareket etmeli.
Genç erkekler ciddi ilişki için pek düşünmez
Geneli 29-35 yaşlarında ciddi ilişki düşünmeye başlarlar.
Fakat 21 yaşındaki bir erkek tam olarak yetişkin bile sayılmaz
Genç erkekler cinsellik ya da eğlence için ilişki kurarlar
Senin gibilerin karşılaştığı şeyler bunlar normal ama işin arka tarafı daha farklı
Hayır ben böyle bir şey yaşamadım ki?
Benimde arkadaşlarım var bazen ucuz erkekler tarafından tıpkı senin şu an yaptığın gibi saldırı alıyorlar
Senin yaptığın şey çok saçma, sana sinir olmamın nedeni genelleme yapman, çok örnek görüyorum bu evlilik konusunda ciddi çiftler, senin dediğin alakasız bir düşünce sinir olmamın sebebi gördüklerini genellemen
Bazı erkekler farklı olabilir ama bir çoğu maalesef böyle araştırmaya göre sonuçları bile var bu sadece benim düşüncem değil psikoloji içinde böyle
Bana yazma lütfen Allah rızası için
Araştırmayı kim yapıyor, kimleri baz alıyor, araştırma da alınan insanlar önemli, inandırıcı değil bazı şeyler
Bir çok ilişki gözlemleniyor diye biliyorum kendin araştır fakat şunu söyleyebilirim hiçbir erkek bir kadın gibi olgun değil benimle boşuna tartışma
Bana yazma demişsin, ulan daha konu hakkında yeterli bilgiye sahip değilsin gelmiş burada benimle konu tartışıyorsun, mümkünse yeteri bilgiye sahip olmadığın konular hakkında yorum yapma
Birçok ilişki koçu bu konu hakkında çalışıyor bu sonuçlar ise onlara ait
Aşkında seninle konuşmak istemediğim için gitmeni istedim
Aslında*
Telefonu daha zeki birine ver
Her koç olanda bu yönde çalışma yapıyor ama net bir bilgi yok sadece ön görü olarak söyleniyor, telefonu daha zeki birine veremiyorum çünkü karşımdaki zeki olmadığı için 😊
Maalesef net bir bilgi var, ayrıca ön görüde yetenek ister
Azıcık zeki olsaydın şu an bana yazmazdın
Rahatsız oluyorum
Engellemek zorunda bırakma
İstediğini yapabilirsin, rahatsız olsan zaten bana yazmadın, bildirim geliyor bakıyor hangi akıllı yazıyor diye, engellemen umurumda değil, basit bir insan olduğun için istediğini yapmakta özgürsün, hatta direk engelle beni çekemiyorsan
Basit biri değilim bunun için net kanıtın yok beni tanımıyorsun boş konuşma
Sana gerçekten haklı olduğumu göstermek için yazıyordum
Aynı zamanda sinirli olan sensin
Çünkü dediklerim doğru
Bir daha yazma ya
Lütfen beni engelle sende kurtul bende, konuştukça boş yapıyorsun
Gerçekler senin gibi küçük bir çocuğa boş geliyor bu yüzden engelleyeceğim tabi
Bende benden 17 yaş büyük biriyle sevgili olmuştum çok mutluyduk ama gel gör ki ayrılmak zorunda kaldık çünkü kadın evliydi yakalanmaktan korkuyordu
Ya onun ailesi bile izin vermez boş yere kandırıyorsunuz kendinizi İstanbul’a gelin kahve ısmarlayayım unutursunuz
Yaşin hiçbir önemi yok ama hiçbir çabası olmayan iki yıldır seni görmek istemeyen adamı ne diye seviyor sanıp yanında tutarsın ki. Yakınındaki kişilerle takılıyor canı sıkılınca da sana geliyor başka bişey değil.
uzak mesafe ilişki yapman başlı başına saçmalık...
Evet birde küçükk
Konuştuğun kisi daha çocuk evlensen bile hep ayak bağın olacak o kişi senin
Kendimi bi saçmalıpa kaptırmışım işte
Özelden yazarmisin adım ece bu arada
Benimde sevgilim var ailem vermiyor biraz canim sikkin dertlesirdik
Ablacım saf olma bu kadar ya 21 yaşında ki erkek ne evliliği Allah aşkına seni cepte görüyor aç gözünü
Safım be bacımm malım cepte görmemesi için napmaluyım
O öyle görüyor artık seni ne yapsan değişmez git gel suyu çıkmış ilişkinin kes sohbetini bence senin kıymetini bilmiyorsa daha da anlamaz daha iyilerini hak ediyorsun
Kestimm ama sürekli geldi yüz vermiyorum geç yazıyorum diyo niyw yazmıyosun dedim dengesizain bak canımı sıkma ben cidsi bişeyler bekliyorum yaşımı biliyosun senden de bişey çıkmaz bana biliyoruz bunu dedim o da buna karşılık öyle dedi işte
21 yaşında ki çocuğun azı süt kokuyordur yapma bacım
25 yaşındaki biri için de öyle mi
Bence erkekleri bu konuda genelleyebiliriz erkekler 30 yaşından önce evlenmemeli
Peki 30 yaşına kadar neler yapilmali 🤭
Bilemem artık
Ama merak içindeyim şu an ben nasıl bilmem ya
Erkekleri yaşadığı olaylar olgunlaştırır. Bir buluşmaya gelemediyse bunca zamanda henüz daha çocuk, ayrıca senden ciddi manada elektrik aldığını da sanmıyorum. Bence uzak durmalısınız.
Güncellemeden sonrası için soruyorum, ne buldun ki bu çocukta
hadi ordan et boş kendini tatmin etmek için muhabbetini u
zatıyor seninde citli olduğunu bildiği için
Buluşmaya da yanaşmıyor ağır başlı davrancağını biliyor
Önemli olan yaş değil yaşadığınız ilişki sağlıklı bir ilişkide zaten birbirinizi seviyorsanız beklemen normal eğer gelgit bir ilişki ise seni yoruyorsa pek bir şey beklmezdim
Ya hiç uğraşma 21 yasında erkekler henüz olgunlaşmamış oluyolar kendine daha layık birini bul anlaşamazsınızda zaten o 15 yaşındaki ergenle aynı kafada sen olgunlaşmışsın ama
Bir çocuktan ciddi ilişki beklemek saçmalık.
2 sene once liseyi bitirmis ne erkeklik bekliyorsunki ondan
Sevip sevmemesi değil ki olay. 2 senen boşa gitmiş hala daha yolunu gözlüyorsun😃
Mesafe uzak. Ama mesafeler sevmeye değil sevişmeye engel. Anlaşıyorsanız ne mutlu size.
seviyosan ve güveniyosan kimsenin lafına bakma devam et bizimde aramızda 5 yaş var ben küçüğüm ama fazlasıyla iyiyiz yani
Ya bu 21 yaşların hepsinde bı yamuk var benimki de aynı sildi beni istemiyorum diye geri döner mi bilemem ama
Ha dönse sen tekrar başlayacaksın o kadar mı yokluktasin
Hahaha giden o şansı birdaha yakalayamaz beyefendi merak etmeyin benim gibi kadın yokluk yaşamaz
Ya bence çocuk zaten bahaneler üreterek senden kopmuş uğraşmak bana saçma geliyo hemde arada yaş farkı da var
Bu yaşla değil kişilikle alakalı. Ben de 21 yaşındayım ama böyle bir şey yapmam.
Nasıl yani böyle bişey yapmam derken
Yani senin sevgilinin yaptığını yapmam.
Dengesiz olmazsın yani.
Tabiki hayır. İlişki de net ve dürüst olmak önemli.
Bu öyle deği işte bi öyle bü böyle ne dediği birbirini tutmuyor özünde iyi bir çocuk ama ilişkilerde berbat
Bu net olmadığının açıkça ifadesi işte. Ben iyi veya kötü demedim ki. Net değil ve ne istediğini kendi de bilmiyor dedim. Senin yazdıklarına göreyse eğer. Ayrıca bu olayı bu kadar kafaya taktıysan ilişkini kurtarmaya çalış olmuyorsa fazla zorlama bence.
Aman 21 yaş olgun değil zaten o yaşta erkekler takılıp geçmeli düşünüyor eğlencesine bakar daha çok ciddi bir ilişki olmaz
Sizinki aşk değil ya heves ya da alışkanlık ayrıca 21 yaşındaki birinden ne gibi bi ciddi ilişki beklersin ki?
Saçma değil bizim de sevgilimle aramızda uzak mesafe ilişkisi var o 21 ben 18 im ve ciddi düşünüyoruz
Geliriniz ve planlarınız vardır umarım evlilik ciddi bir sorumluluk gerektirir sevmek 2. Planda kalıyor maalesef
Hemen evlenmeyecwgiz zaten herşeyimizi yapıp evlenicez
Aynı şeyi bende yaşadım ancak sana sormam gereken sorular var
Ne yaşadın
Yaz konuşalım