En yakın erkek arkadaşıma farklı hislere kapıldım, be yapacağım?

Benim onunla yine yakın arkadaşken yakın tarihte çok kısa bir ilişkim oldu ama sevgilim olan kişinin baş harfini duyduğunda bile sinirleniyor moodu düşüyordu ve farkında olamadan olarak mı bilmiyorum beni bir beklenti içine soktu geçen sene bizim üçlü arkadaş grubumuzda bir kıdan hoşlanıyodu (kız erkeksi ve maskülen giyinen birisi) sonra bir süre geçti aradan ben sevgilimden ayrılınca beklenti içinde kaldığım ilgi gitmişti halbuki onun bu davranışları bizim tüm sınıfta adımızı duyurmuştu artık en ufak temasımız"ooo aaa" gibi tepkilerle son buluyor ama simdi o yine maskülen arkadaşımdan hoşlanıyor ve bunu bana anlattı derdini o gün beni sevmediğini sadece boş bir flört denemesi olduğumu anladım bugün ben yanlarındayken ona yüzük aldı ve de kız da çok sevindi ikiside birbirine boş değil sevgili olacaklar. Bugünü lanetlemek istiyorum. uzun zaman sonra ilk defa aptal aşk meşk işleri canımı yakıyor."ben olmalıydım"şarkısını dinleyip ağlamak bile onları cilvelesirken görmekten daha iyi onu reddeden birine o tekrar aşık oldu bense aptal gibi onun beni kıskanmasına ses çıkarmadan neredeyse tşm ilişkimi onun yönetmesine izin verdim. (Erkek olanla aynı sınıftayız kız arkadaşım ise hemen yanımızda komşu okulda ) daha fazla ağlamak istemiyorum, ne yapacağım?
En yakın erkek arkadaşıma farklı hislere kapıldım, be yapacağım?
Cevapla