+1 yılSizin değeriniz, başkalarının davranışlarından bağımsızdır ve siz kendinizi sevgiye değer bir insan olarak kabul etmelisiniz. Unutmayın ki, sevgi ve sadakat sizin de hak ettiğiniz temel değerlerdir.
Bu süreçte kendinize iyi bakmayı ihmal etmeyin. Kendinizi sevin, değer verin ve kendi mutluluğunuz için adımlar atın. Gelecekte sizi bekleyen olumlu ve tatmin edici ilişkilere açık olun. Kendinizi yeniden inşa etmek ve güçlendirmek için zaman alabilir, ancak bu süreçte kendinize sabır ve sevgiyle yaklaşın. Size gelecek, daha aydınlık ve mutlu günler getirecektir.01 Yorumla
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 768 cevap paylaştı. Hak ettiğin için yapmadi. İstediği icin yapti. Senlik bir durum yok bence. Suclu ariyorsan kendine kiz onunla neden evlendim diye. O tarz bile ile evlenip ondan ayrılmani da bir kurtulus olarak gor. Cunku o tarz biri ile evliliğin daha surseydi daha kotu olurdu. Emin ol. O tarz insanlar çocuk da yapsa mutlu olamazlar .
Sende unut kendini mutlu et yeni birisi ile mutlu olmak icin hazirla kendini
07 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Soran+1 yılBana beni sevdigin soyleyip baskasi ile yuva kurmasi da adil degildi...
Soran+1 yılMutlu olmayi hakketmiyorlar ama en mutlu onlar...
- +1 yıl
Senin gibi bir arkasim vardi. Şimdi annesi babasi bakıyor. Bir baska arkasimda evlendi simdi cok mutlu. Gecmisi geride birakamaz isen bakima muhtac hale gelirsin. Gecmisi bırakırsan geride. Yeni bir hayat hatta daha iyisi karsina cikar. Cik disari gec eglen unut ve yeni mutlu olacak şeyler bul. İnan onlar seni unuttu düşünmüyor bile aci cekmen kimsenin umrunda değil
Soran+1 yılBaskasini hayatima almayi denedim cok denedim gercekten istedim ama olmadi bunu ne kendime ne baskasina yapabilirim hissedemedim iste mutlu olamadim
Aşk İlişkileri konusunda 804 cevap paylaştı. senin bir şey yapman ya da yapmaman önemli değil artık kısmet kader böyleymiş diyerek sende yoluna bakmalsın bence yoksa mazallah.
bak adam evlenmiş çoçuk olmuş yoluna hayatına bakmış bir seçim yaparak sende bir seçim ve hayatına bak inan bana hayat çok kısa ve hiç bir şeye ve hiç bir kimseye üzülmeye ve unutamamaya geşmez ilerde güler geçersin bu günlere.014 Yorumla
Soran+1 yılOnu unutamiyorum hala seviyorum
- +1 yıl
bence sevgi değilde senden ayrılmasını kendine yediremiyorsun ama bu gayet normal evlenmek gibi ayrılmakta var. unutamam deme unutursun alemlerin rabbi olan allah sana neleri unutturur ve neleride unutturdu dön bir bak arkana eşin yokkenki hayatına unutamadığın bir şey kalmışmı kendine gel aklını başına devşir.
Soran+1 yılBen ihaneti hakketmedim
Soran+1 yılOnu bu kadar sevmisken bunu hakketmedim
Soran+1 yılHazmedemiyorum kardesim bana ihanet edip beni hasta edip o kadin ile evlenmesini gununu gun etmesini hazmedemiyorum
Soran+1 yılBen onlar mutsuz olsunlar istiyorum
Soran+1 yılOnlar benim mutsuzlugumun uzerine mutluluk kurmak istediler bu saatten sonra mutlu olamasinlar
Soran+1 yılMutlular ama
Soran+1 yılAma onunla oldugum icin mutluydum birlikte oldugumuz icin
Sende kendi hayatina bak çalışıyor musun bilmiyorum ama ekonomik olarak güçlen ya da bir hobi edin onunla ilgilen ve mümkünse bir daha kimseye güvenme. Bende buna benzer olay yaşadım tabii ben evli değildim ama çok zor oldu fakat başardım. Hayatını o hayatına girmeden önceki gibi yaşa. Onu tanımadın hiç ve o kaybetti.
02 Yorumla
Soran+1 yılEv hanimiyim hobilerim var yapiyorum zaten
Soran+1 yılCok sevmistim onu ve hala seviyorum
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, Aşko Kuşko burada, hayata enerjik ve pozitif bir bakış açısıyla bakmayı severim ama senin durumunda hislerine de saygı duymak gerekiyor. 💔 Bu durum açıkçası çok zor ve seni yaralıyor, biliyorum. Öncelikle, böyle bir şey yaşamak senin suçun değil ve bunu haketmedin. Hayat bazen beklenmedik ve haksız durumlarla karşımıza çıkar, ama şunu unutma aşko, senin değerin ve ne kadar güçlü olduğun, başkasının seni yaralayan tercihleriyle ölçülmez. İyileşme sürecinin herkes için farklı olduğunu ve zaman gerektireceğini unutma. İlk olarak, kendine odaklanmalı, belki yeni hobiler, spor, meditasyon ya da bir uzmandan destek alarak bu süreci yönetebilirsin. İyileşme yolculuğun sırasında, kendini sevmeyi ve değerini bilmeyi unutmamalısın. Unutma ki, bu senin yeni bir başlangıç yapman için bir fırsat olabilir, ve zamanla çok daha güçlü hissedeceksin. Senin yanındayım ve destekliyorum, aşko. 🌷💪
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Evde boş kalmamaya çalış sürekli bir şeylerle ilgilen boş kaldıkca aklına getirir düşünür düşünür kafayı yersin, inan düşünmeye değmez ayrılmışsın o nasıl mutluysa sende mutlu ol güçlü olmalısın gülmeyi asla eksik etme, madem o başkasıyla mutlu sende yeni birini bulacaksın, bunu dediğim için belki okuyanlar linçleyecek ama 3 günlük dünyada bu kadar düşünme ayrilmissin zaten
07 Yorumla
Soran+1 yılBu dedigini yapiyorum zaten
Soran+1 yılOnlar mutlu ben mutsuz
Soran+1 yıl27.
Soran+1 yılBosandiktan sonra iki kisi ile tanistim ama olmadi devamini getirmek istemedim
+1 yılHer sene muhakkak 3,4 sefer bu soruyu görüyorum senle güzel cinsel hayatı da vardı ama ayrıldı ondan çocuk da yaptı sen bunu aşamıyorsun
130 Yorumla
Soran+1 yılBiz evliydik asiktik bri birimize
- +1 yıl
Biliyorum evliydiniz senle evliyken ona aşık oldu ayrıldı
Soran+1 yılSimdi onlar mutlu ben mutsuz...
- +1 yıl
Her sene sorup her sene aynı şeyleri diyorsun tedavi de olduğunu yazmıştın hala onları takip. ediyosun hayatlarını biliyosun toksik durumdan kurtul artık
Soran+1 yılSende deli gibi sevdigin adam tarafindan aldatil, cocugun olmasin bu da yetmezmis gibi ailenle de baglarini kopar ve ustuen ustun eski kocani metresi ve cekirdek ailesi ile gor
- +1 yıl
Ben unuturdum aşk olmuşlar anla neden anlamıyorsun kabul et aşık oldular yazgı bu Allah kavuşturdu onları ilişkileri güzel rahat bırak kendini de onları da özgür bırak artık kabullen bitti.
Soran+1 yılPeki benim askim?
Soran+1 yılOnlarki ask ise benimkisi ne?
- +1 yıl
Erkek doğuştan aç doğar cinsellik sever Bi zamanlar senle evliyim senle yaşadı ihtiyaçtır karşılıklı yaşadınız ama bitti şimdi aşık olduğu kadınla yaşıyor onu seviyor kalpler değişir peygamber efendimiz kalpleri değiştiren Allah'm kalbimi dinin üzerine sabit kıl demiş toksik hatıraları unut toksik geçmişi unut önüne bak hiç mi bıkmaz bunalmazsın ben okurken midem bulanıyor aynı soru aynı cevaplar
Soran+1 yılBaskasini sevmeye denemedim mi saniyorsum cok denedim cok istedim baskasini hayatima almayi sevmeyi onu unutmayi
- +1 yıl
İstemiyor seni kabullen bitmiş karısı şu an o onu seviyor onla cinselllik yaşıyor mutlu ona aşık adam ölsün mü istiyosun neden rahat vermiyorsun insanlara mutlu olsunlar kötü enerjini çek üzerlerin den takip etme hayatına bak
Soran+1 yılAldatilan benim ama
- +1 yıl
Biliyorum onla da kıyas yapıyorsun hep aynı cevaplar yazık adam bilseydi hiç evlenmezdi senle
- +1 yıl
Aldatılma değil aşık olmuş demiş bitirmiş boşanmış onla evlenmiş senle evliyken onla ilişkisi başlamış çünkü aşık olmuş
Soran+1 yılDeme oyle biz birbirimizi cok sevdik
- +1 yıl
Sevdiniz ve bitti şu an başkasına aşık onu daha çok sevdi geçmişi unuttu 2. ciye çok aşık oldu
Soran+1 yılAldatma degil mi bu
- +1 yıl
Değil başkasına aşık olmuş anla aşk çok kuvvetli bir duygu benden aşık olarak giden olsa ben mutlu olsunlar diye dua ederim aşık bu vicdansızın anla artık rahat bırak adamı
Soran+1 yılBen miyim vicdansiz bunlarari yapan onlar ama vicdansiz olan benim oyle mi
- +1 yıl
Sensin vicdansız zalim
Soran+1 yılNe yapmaliyim peki sence
- +1 yıl
Kabul et ve bitir rahat bırak insanları valla senin erkek versiyonunla evlenip ayrılmış olsam ikiciyle evlensem böyle düşünse keşke hiç bulaşmasaydım evlenmeseydim derdim geçmiş bitmiş gitmiş önüne bak
Soran+1 yılBazen unutuyor gibi oluyorum ama sonra karsima yeni esi ile cocuklari ile goruyorum onu ve hersey sil bastan oluyor
Soran+1 yılBana akil ver ne olur oyle bisey olsun ki artik onu aklimin ucu ile bile getirmeyim hatirlamayim ne ihaneti ne aldatmasi aklima gelsin
- +1 yıl
İlk başta kabullen güzel başlayan hikayeniz bitti
- +1 yıl
Sana yaptıklarını kabullen ve bitir
- +1 yıl
Hayatına birini almaya çabala flört et sosyalleş meşgul olacağın işler olsun
Soran+1 yılBosandiktan sonra bi kac kisiyi tanimayi calistim ama olmadi sosyal bi kadinim zaten
- +1 yıl
Lütfen daha bu soruyu sormayarak ilk adımı atabilirsin mesela tut kendini sorma bu soruyu çünkü geçmişte kaldı
Soran+1 yılGercek hayatta derdimi dokecek kimse yok burasi bana iyi geliyor
+1 yılGeçmiş olsun. Moral bozucu bir durum ama kurtuldum diye sevin. Önüne bak, sen de mutluluğu yakalayacaksın.
01 Yorumla
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAynı hikayeleri hep duyuyoruz. Sen kafanda bitir, takımtı haline getirmen sana zarar. Allaha havale et, kendi hayatına odaklan.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Hak hukukla ilgisi yok öyle mutlu olmayı seçti sen de onsuz mutlu olmaya çalış
01 Yorumla
Soran+1 yılElimde degil tek basima mutlu olamiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Bunu düşünmeye devam ettiğin zihninde canlı tuttuğun sürece aşamazsın
04 Yorumla
Soran+1 yılAsla asamam artik bu gercegi
Soran+1 yılNe yapmaliyim bilmiyorum bende istemiyorum boyle olmayi
Zor bir durum ama hayatına bakman lazım yuva yıkanın yuvası olmaz zaten onlar mutlu olamaz
01 Yorumla
Soran+1 yılMutlular ama
+1 yılİyiki kurtuldun boş ver
Sana layık olmayan birisi için üzülme boşuna028 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
- +1 yıl
Sevgini hak etmeyecek birini boşu boşuna sevmişsin
Soran+1 yılBenim icin kolay mi sanki
- +1 yıl
Zor ama kabullenmen lazim
Soran+1 yılKabullenemiyorum
- +1 yıl
Kabullen bir şekilde kendini ikna edip
Soran+1 yılOlmuyor iste
- +1 yıl
Olmalı işte bunlari aşman lazım
- +1 yıl
Yahu dil döktüm dinlemiyor boşuna dil dökme
- +1 yıl
@NaLanyagmur haklısın
- +1 yıl
@benzersiz_zevkler İle tanış seni hayata tekrar bağlarlar bence birbirinizle tanışın
Soran+1 yılNeden anlamiyorsunuz beni cok sevdim diyorum cok asigim diyorum unutmayi istemiyor muyum sanki ben cok mu bayiliyorum bana boynuzu takmis birine tutuklu kalmayi
- +1 yıl
@NaLanyagmur ben tanışmak için mi yazıyom sence 🤔
Soran+1 yılKimse cikmadi karsima cikanlari da ben istemedim uygun degil diye
- +1 yıl
Bence sen antidepresan ilaçlarına devam et bıraktın diyordun bence devam et haplara
- +1 yıl
Yaş kaç bu arada
Soran+1 yıl27.
- +1 yıl
Bu yaşta artık uyanman lazım çünkü yaş ilerliyor çocuk değilsin aılenın verdiği destek hangi seviyede sana
Soran+1 yılAilemle iliskim yok
- +1 yıl
Nasıl yok
Soran+1 yılGorusmuyom
- +1 yıl
Sen sahte hesapla bizi kandırmıyorsun değil mi
Soran+1 yılNeden ki
- +1 yıl
Çünkü bir insan bu kadar olamaz hem soruyu paylaşıyorsun sana akıl veriyorum sahada sen kendi bildiğin seviyede gidiyorsun yani bugün o eski eşin seni terk etmişse demek ki adam haklı çünkü güven yok
Soran+1 yılKimseyi kandirmiyorum ben
- +1 yıl
@NaLanyagmur Nalan yağmur seni yorumlarını sürekli siliyor soruyu soran trol soru bu
- +1 yıl
Eline ne geçiyor ki böyle sahte SORULAR sormakla sanki gökten para mı iniyor kafayı yemiş insanlar
Soran+1 yılNe trolu ne diyorsunuz siz
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen de artık önüne bak ve geçmişi unut ne kadar takıntılı kalırsan o kadar halen kaybetmeye maruz kalırsın
019 Yorumla
Soran+1 yılOnu seviyorum...
Cevap sahibi+1 yılAma o seni sevmiyor artık imkansızlığı sevmek saçmalıktır
Soran+1 yılOlsun o sevmesin ben seveyim
Cevap sahibi+1 yılPsikolojin hiç iyi değilsin o zaman devam et kendini bitirmeye diyecek başka bir şey yok
Soran+1 yılBenim icin kolay mi
Cevap sahibi+1 yılVallahi adam seni terk Edip gitmiş üstelik çocuk yapmış evlenmiş adam hayatını yaşıyor sen de hayatını yaşamak zorundasın yoksa hayal et olan biri için üzülmeye devam et diyecek başka bir şey yok
Soran+1 yılBaskasini sevemiyorum baskasi ile yapamiyorum iste denedim cok denedim ama olmuyor
Cevap sahibi+1 yılDenemeye devam etmek zorundasın hayat böyle bir şey kimseye güven yok hayat devam ediyor mu ediyor
Cevap sahibi+1 yılHap falan mı kullanıyorsun antidepresan falan mı kullanıyorsun
Soran+1 yılOlmuyor iste daha nereye kadar hayatima aldiklarima da yazik degil mi hem
Cevap sahibi+1 yılAilen ne düşünüyor bu durumda ve acilarini nasıl bastırıyorsun
Soran+1 yılKullaniyorum biraktim artik
Soran+1 yılAcilarimi bastiramiyorun
Cevap sahibi+1 yılNasıl sakinleştiriyor yorsun kendini onu soruyorum hapı bırakmışsın ne kullanıyorsun
Soran+1 yılBisey kullanmiyorum
Cevap sahibi+1 yılBiraz sorunlu gibi duruyor yazma şeklin fazla aydınlatmıyorsun sorularıma
Soran+1 yılPsikolojim hic iyi degil cok kotu bi haldeyim esimin ihaneti onlarin mutluluklari beni mahvediyor
Cevap sahibi+1 yılAılen ne diyor bu duruma
Soran+1 yılGorusmuyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBisi merak ettim, yanlış anlama. Cansel hayatınız kötü muydu?
00 YorumlaÇok zor gerçekten düşünmek bile
Denemediğin şeyleri dene kafanı dağıt çık ordan017 Yorumla
Soran+1 yılDenemedim mi sanki
Soran+1 yılBaskasi yok hayatimda
Soran+1 yılUcuz kadinlar gibi
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
Soran+1 yılCikiyorum zateb
Soran+1 yılBaskasini sevemiyorum baskasi ile yapamiyorum iste denedim cok denedim ama olmuyor
Soran+1 yılDostluk baska ask baska
+1 yılBaşka kimle evlenecekti?
01 Yorumla
Soran+1 yılSorun bu mu
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılÜzücü bir durum da yapacak bir şey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılBunu bende biliyorum
+1 yılSenin kaderin böyleymiş
013 Yorumla
Soran+1 yılDemek ki
- +1 yıl
boş ver üzülme o artık senin değil kendinle baş başasın ve kendine ver sevgini kendine değer ver illaki düzgün ve seni hakeden birisi çıkacaktır karşına. Zor bir durum farkındayım neler hissettiğini az çok anlıyorum ama dünyanın sonu değil inan buna her şey olması gerektiği gibi olur nedenlerle keşkelerde kendini yıpratma
Soran+1 yılBaskasini sevemiyorum baskasi ile yapamiyorum iste denedim cok denedim ama olmuyor
- +1 yıl
Zaten hemen bunları yapmaya çalışman sana daha çok zarar verir önce kendini tekrardan ne kadar sevdiğini hatırla ve kendinle ilgilen uzun bir süre sen kendinle bu kadar haşırneşir ve mutlu olduğun zaman muhakkak hakettiğin seni bulacaktir
Soran+1 yılKac yil oldu bosanali ama
- +1 yıl
Kaç yıl oldu
Soran+1 yıl4 olacak
- +1 yıl
Olabilir zamanla ölçülecek kadar hafif şeyler yaşamamışsın. Bu çok yaralayıcı * bir davranış ne zaman iyileşirsin bilemeyiz ama elbet bir gün olacağını bil
Soran+1 yılIhaneti kaldiramiyorum
- +1 yıl
Kimse kaldıramaz
Soran+1 yılNe yapmaliyim peki sence
- +1 yıl
Psikoloğa gidebilirsin iyi gelebilir
Soran+1 yılGittim zaten
Gizli Üye(25-29)+1 yılNedenleri sebepleri konuşmak istermisin
00 Yorumla
+1 yılSen onu aldattı n mi
127 Yorumla
Soran+1 yılO beni aldatti ben aldatmadim
- +1 yıl
intikam alsaydın ya
Soran+1 yılIntikam mi
- +1 yıl
Evet
Soran+1 yılAlmadim
- +1 yıl
neden
- +1 yıl
Sende evlensene
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
- +1 yıl
neden. ona aşık misin
Soran+1 yılOnu unutamadim..
- +1 yıl
baska erkek unutturur bende ikinci evliligi yaptım
Soran+1 yılBosandiktan sonra iki kisi ile tanistim ama olmadi devamini getirmek istemedim
- +1 yıl
ozelde konuşalım istersen dertleşiriz
Soran+1 yılBurasi da iyi
- +1 yıl
bebeğin var mı
Soran+1 yılYok
- +1 yıl
ikinci evlilik çok iyi oluyor çok mutlu oluyorsun.
Soran+1 yılIstemiyorum baskasini onu sevdigim icin degil baskasini istemedigim icin
- +1 yıl
yalnzilkk zor ama
Soran+1 yılBiliyorum ama denedim iste iki kisiyi tanimaya calistim ve olmadi evlensem tekrar mutsuz olsam daha mi iyi
- +1 yıl
Anladım da baska şeyler de var ihtiyaç olan
Soran+1 yılUmrumda degil
- +1 yıl
yaşın kaç
Soran+1 yıl27.
- +1 yıl
benim yaşıma geldiğin de pişman olma yalnız olduğuna
Soran+1 yılBilmiyorum
- +1 yıl
yalnızlık allaha mahsus
+1 yılevlen ama ondan intikamını al
04 Yorumla
Soran+1 yılOnume ilk cikan biri ile evlenecegim sirf ona inat olsun diye
Soran+1 yılBunu o istedi ve hakketi
- +1 yıl
öyle intikam olmaz gerckten intikam almk istiyormsn
Soran+1 yılEvet
+1 yılKaç yıl oldu boşanali
015 Yorumla
Soran+1 yıl3.
- +1 yıl
Sen hayatına birisini almadın mi
Soran+1 yılBosandiktan sonra bi kac kisi ile tanisma yoluna girdim ama olmadi devami gelmedi
- +1 yıl
neden olmadı
Soran+1 yılKafam uyusmadi sarmadi iste
- +1 yıl
kafa yapın nasıl peki
Soran+1 yıl1 kisi cok hot zot biri idi gorucu usulu gibi oldu hemen vagzectim digeri de yasi benden cok buyuktu
- +1 yıl
yaşın kaç
Soran+1 yıl27.
- +1 yıl
bebeğin var mı
Soran+1 yılYok
- +1 yıl
tanışmak isterim sizle
Soran+1 yılYok gerek yok sagol
- +1 yıl
sen bilirsin. bende boşanmistim
- +1 yıl
Nerelisin
+1 yılNeden boşandın
07 Yorumla
Soran+1 yılBaskasini seviyordu o kadini yanj
- +1 yıl
Bosanmasaydın kuma diye rezil etseydin
Soran+1 yılBosanmak istemedim ki..
- +1 yıl
Çocuğunuz var miydi
Soran+1 yılYok
- +1 yıl
boş ver beeee bir * uğruna emin ol gururuna dokunduğu için unutamiyorsun her gün ona beddua ederek yoluna devam et perişan olur o da umarım
- +1 yıl
***Picccc
- Aşk İlişkileri konusunda 12,1b cevap paylaştı.
+1 yılAşmak zorundasın
08 Yorumla
Soran+1 yılAma asamiyorum
- +1 yıl
Neyi aşamıyorsun peki
Soran+1 yılBeni sevdigina indadirip aslinda beni hic sevmemis olmasini baskasina gitmesini baskasina asik olmasini onunla birlikte hayallerini kurdugumuz seylerin benimle degilde baskasi ile yasamasini
- +1 yıl
Bu kadar kötülüğü yapan birini haken düşünüyorsan şapkanı karşına al ve düşün
Soran+1 yılBu kadar kotuluk yapan biri mutlu ama
- +1 yıl
Sende mutlu olabilirsin
Soran+1 yılBu saaten sonra mi
- +1 yıl
Bu saate bir şey yok önce kendine inan
Gizli Üye(30-35)+1 yılSende evlen
02 Yorumla
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılHe tamam
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer