Ayrılmam için beni çok zorladı ayrılınca da başkasına gitti?

Arkadaşlar 2 yıllık ilişkim vardı. Kıza köpek gibi aşıktım ama kız benim ayrılmam için adeta her şeyi yapıyordu. Güven vermiyodu bana hiç. Sürekli birinden şüphe ediyodum iş yerinde onunla çalışıyorlardı patronun oğluydu çocuk. Bende öğrenciyim tabi. Neyse en son hakaret falan etti kavga ettik ben küstüm buna hiç yazmadım. Bu da 2 hafta boyunca yazmadı sonra bana dedi ki işte ben seni çok seviyorum falan. Dedim istemiyorum korkuyorum ben seninle olmaktan artık beni çok üzüyorsun dedim. Ben kimsenin arkasına düşmem bi senin arkana düştüm çok seviyorum seni falan dedi. Bende dedim 2 haftadir nerdesin o zaman dedim ben kıvrandım o kadar ağır konuştun ki dedim. Evet dedi gel sıfırdan başlayalım gene dedi. Yok dedim artık inanmıyorum beni sevdiğine dedim bişey demedi hakkını helal et dedi falan kapattık. 2 hafta sonra o şüphelendigim oglanla nişanlanmış. Ama çevreye o ayrıldı falan diye adımı kötüye çıkarıyormuş. Niye yapar bunu bi insan?
Ayrılmam için beni çok zorladı ayrılınca da başkasına gitti?
Cevapla