AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Ne naif bir düşünce sanırım ağlayacağım neden dedin ki şimdi 😞 Neyse bunun üzerine düşüneyim biraz.
Biriyle beraber olmaya niyetlendiysem herşeyi göze almışımdır
Böyle birinin kırılmış üzülmüş olması sizi asla kırmayacağı ya da üzmeyeceği anlamına gelmiyor, kendisine ne yaşatılmışsa o şeyi başkasına yaşatma ihtimali vardır o kişinin bu yüzden çok kırılmış üzülmüş biriyle ne arkadaşlık ilişkisi olur ne de sevgili olunur.
Hayat enerjisi sömürülmüş kişiyle flört veya sevgili olmak istemem
Kalbi yıpranmış insanlar ne kadar sağlıklı bir bağ kurabilir. Gerçek sevgi taze kalple meydana daha kolay geliyor o sebeple insanların kalbini kırmamak kendini kalbini yormamak bence önemli
Arkadasi olarak yaninda olurdum, baska acidan yorumlamak zor.
Kendi sorunlarını çözememiş birisiyle uğraşamam. Ben bu hayata bir daha gelmeyeceğim sorunlarını bitirip gelsin gelen. Ha benimle bir sorunumu var oturup konuşuruz.
Psikolojisi ne durumda geçmişten ayrılabilmişmi bu kişi buna bakılmalı, sonrada ben bu kişiye tekrar bi tranca yaratırmıyım diye bakılmalı aslında buna herkes için bakılmalı bence.
Bu ülkede kırık dökük olmayan insanlar zaten azınlıkta.
Hal böyleyken can kırıklarımız var diye birinden veya birilerinden kendimizi uzak tutmak saçma.
Eğer kırılmış biriyle birlikte olursan eskiye dair güvensizlikleri devam eder ve zaten kırılmış birisiyse önceki sevgilisini partnerini çok sevmiş ve aşk yaşamış biridir. Sevgisine bile güvenemem ben. Hala kalbinde onu düşündüğünü sanarim...
Asıl sorun ne kadar kırıldığı değilde kırıldığı yerlerden hayatına aldığı yeni kişiyi ne kadar sorumlu gibi gördüğü veya yargıladığı bilmem anlatabildim mi :)
Kendime güveniyorum ama bu tarz ilişkilerde sen karşında ki insanı toplarsın o seni darmadağın edip gider.
Kadınlar kimseye psikolojik tedavi edecek kadar sevmez onların enerjilerini yukarı çeken kişileri ister
İstemem birinin yara bandı olup tramvalarıyla uğraşmak saçma, başkası anasını ağlatmış ama sen uğraşıyorsun
Uğraşmam bilene, bu tür insanların davranışları kararsızdır. Kendisine destek olmam, herkes tek başına ayakta kalmasını öğrenmeli bu hayatta.
Denedim valla ama hiç olmadı yaramadım yaptıgım herseyde bi neden aradı güvenmedi falan filan
Eskilerden bahsetti özğr dilerken de genelde
Sonunda soğudum ayrıldım yorulmustum baya
Ben hiç üzmedim kalp kırmadım incitmedim değer bildim fakat hakettiğim sevgiyi göremedim
Fazlası ile kalbi kırılmış diyelim peki karsi tarafı sırf kırılmış diye kırmak nedir diyelim bizde
Evet çünkü o kişiyi iyileştirdiğinde nankörlük edip bırakacağı ilk kişi siz olursunuz
İnsanlara yara bandı vazifesi görmekle uğraşamam.. En nefret ettiğim şey..
Kırılmasınkar her şeye bi zahmet güçlü kişilikleri daha çekici bulurum
Çok yıprandıysa içine kapanık çok mızmız olur sevgili tarzında dersen yara bandı olur.
Aksine hassasiyetimle üzmeyeceğimi bilip yakınlaşırım
Ben kimseyi beni üzmediği taktirde üzmem onu üzen birileri olduysa elimden geleni yapıp herkesin aynı olmadığını anlatmaya çalışırım
Sen git bütün yakışıklı, kaslı parası olan erkeklerle yat kalk, seni üzsünler. Sonra da gel efendi erkek ara. Yok ya. Öyle bir dünya yok.
Uğraşamam öyle biriyle
O seninle uğraşır sanki ay haspam :d git askeri mühendis sinirliyiö
Noldu yine ya djdj
Hep sinirilisin bu tatlı bünyeye sinir olmuyi
🤕🤕
Anlatmak istersen dinlerim canını sıkma hayat boş
Sağol var ol 😄
Djdjf rica ederim tatlı kaslı omzum her zaman hazır ağlamaya yer ararsan
Sen de fırsat kolluyorsun ejejsjsjsjs
Dkdjd 🥸yok ya iyilik yapıyorum
🤓🤕.
🥸🥸🥸geçmiş olsun gül
Sağol han 🤕😄
Rica ederümmm🥸
Fazlasıyla yorar kırılmış kişi sürekli geçmişini anlatır en ufak şeyde bile geçmişte yaşadıklarıyla savunmaya çalışır kendini çok iyi manipüle bile edebilir asla tavsiye etmiyorum
Çekinirim tabii ki. O psikolojik riski alamamam, fazlasıyla kırılmış olan gitsin psikoloğa. Aşk meşk onlara göre değil.
Kendim üzeceğimden değilde başkalarının hatalarının bedelini ödeyemem onu teselli etmekle uğraşamam bebek bakıcısı değilim
Ben sadece bir erkek olarak kendi zevklerime bakarım , karşımda ki kişiyi extra kırıp kırmayacağım umrumda olmaz
Kalpsiz😂😂
@Halil_demirr Napim birader kadınların o öyleydi bu böyleydi muhabbeti bitmez. d
Bitmez. Şansın bol olsun
Kırılan kişi hassas olur.
Lakin bu kişiler olunur olunmaz demekte yanlış olur
Sürekli bana sorunlarından bahsedip modumu dusurecekse asla
Herkes herkesi üzer isteyerek ya da istemeyerek. Ama bence denenebilir
Fazla kırılmış biriyle olabileceğimi sanmıyorum.
Kendini Karabüktekilere kırdırmıştır tamirini başkalarına yaptırsın hiç uğraşamam 🤣🤣🤣
Daha önce başkalarına Yara Bandı olmaya çalışırken hayatı kaçırdım o yüzden fazlasıyla kırılmış bir insanla uğraşamam Çünkü iyileştiğinde seni terk eden ilk o oluyor
Ben kırmadığım için hiç uğraşamam.
Hayır cekinmem
Vay arsız bela seni
Neden öyle soyledin bu çok anlamsız biri bı kez üzüldü kırıldı diye hoalandigin kişiden neden uzak durayım belkide birlikte güzel bişey yasiycaz korkaklık bana göre degil
Kendine yüzde yüz güveniyorsan o ayrı.
"1 KEZ" üzüldü kırıldı diye değil işte olay. Defalarca kırılan birinden bahsediyorum, psikolojisi de artık s**birinden bahsediyorum
O kadar garantili bı dünya yok insan sadece iyi niyetli olur ve elinden geleni yapar gerisi nasip kısmet isidir
Çok zor işler, yoruldum yıldım 🤕
Hayat bı kez tekrarlayan bı olay değil hayatı sevilmiş bile olsa yaşıyorsak mutlu olmanın bı yolu her aman vardır ve o ihtimal denenmlidir
Zor olsada vazgeçme hem huzunden geçmeyen mutluluklar yavandir
Kendini yerin dibinde hissetsin bile vazgeçme aslında o yıkık en güçsüz anın en güçlü uyanisina en yakın olduğun andır
🤕🤕🤕 Banane
Sen kendin için biseyler yapmazsan kimse senin için bişey yapamaz
Ben kendim için niye yapayım, iki kişilik bir şey sonuçta ilişki dediğimiz şey. Ben ne yapayım yani :d
Karşındaki sana ulasabilmeli ki bu olumsuzluklar dağılıp yerine yeni ve umut verici bı iklim oluşsun sen yazın kar yagdigini gordunmu
Evet Mart ayında (İlkbahar) Ankara'ya kar geldi jsjsjjs😂
Ah Ankara yapmış yöne sürprizini
İnşallah buralara gelmez o kar
Ayrıca duvarım olması çok daha iyi olacaktır benim için.
Duvarlar görünüşte insanı korur gibidir ama aslında seni savunmasız bırakan Hapishanelerdir onlara güvenme derim duvarların ardına saklanmakta açısıyla tatlısıyla bu hayatı yaşamak daha iyidir hem daha güvenlidir hem daha güçlü olursun
Bilemiyorum
Yolcuya güven
Aksine daha da çok severim
Onu öyle bir severim ki yeniden doğar
Büyük ihtimalle sonra da o seni üzüp yüz üstü bırakabilir olmaz böyle kişilerle
Ben seversem kendim için severim
Ne yaparsa da kendisine yapar
hayır neden cekiniyim
cekinirim psikolojisi alt üst olmuş birini iyileştirebilcek güçte miyim bilmiyorum daha kendim iyilesmemisken
Evet çünkü kırılan insan hep o korkaklığı yaşar ve bu olumsuz olayı hayatının her aniba yansıtır sürekli mutsuz olur
kıyamamya ona üzerim onu eşğin tekiyim ben.
Çekinmem beraber olmuşluğum var
Olabilir ama yorar yaralarını sarmak.
Çekinmem kırmayacağımı bilirim
Çekinmem, aksina daha iyi korur, kollar severim
Bazen çok kırılmış insanların kalbi kilitlidir.
Evet çünkü tükenmiştir artık
Hayır. İyileştirmek isterim ruhunu
Elbette böyle birisi alıngan ve çekingen olur
Zor iş ya nerden tutsan elinde kalır
Uğraşamam psikologa gidiriz beraber sfsfsg
Olmamak gerek zaten o bitmişlikle karşısındaki insanıda bitiriyorlar
Hayır, ilgilenirim onunla.
Millet piskopat etmis ben cekicem derdini, kimseyi degistirmeye ugrasamam.
Spagetti gibi kırarım çok zevki kırması özellikle o çıt sesi
Yorar beni istemezdim
Zayıfa merhamet etmek doğaya ihanettir demişti biri