İhmal edildiğimi hissettiğim için mesajlarına dönmüyorum. Ayıp mı ediyorum?

uzak mesafeyiz. son zamanlar üst üste kavga demeyelim de aramız bozulacak gibi şeyler oldu. dün 5. ayımızdı. ille de kutlayalım demiyorum ama benimle konuşmasını istemiştim. artık hep arkadaşlarıyla vakit geçiriyor ya da yks zamanımız zaten ders çalışıyor. yapmasın demiyorum ama kendimi ihmal edilmiş hissediyorum o da bunun farkında. bugün de çok az konuştuk. burama kadar geldi artık. dışarda arkadaşlarıyla ve çok aralıklı yazdı o mesajlara geri dönmedim kendi kendime vakit geçirmek istedim ve istemsizce suçlu hissediyorum. ona karşı ayıp etmiş mi oldum çünkü aşırı ihmal edilmiş hissediyorum ne kadar haber verse de bi şey yaparken

İhmal edildiğimi hissettiğim için mesajlarına dönmüyorum. Ayıp mı ediyorum?
Cevapla