Kendi varlığımla rahatsız etmemek için kimseye mesaj atamıyorum?

Bu yüzden arkadaşlık kuramıyorum. Bir arkadaşım buluşmak istiyor mesaj atmamı bekliyor ama ben o kişiyi rahatsız etmemek için mesaj atamıyorum. Benden sıkılır diye korkuyorum bu yüzden kimsesizim. İyi güzel bir kızım ama bu huyu aşamadım ne yapabilirim
Kendi varlığımla rahatsız etmemek için kimseye mesaj atamıyorum?
Cevapla